دیوار اردبیل طریقه ثبت آگهی رایگان در برنامه هایی مثل دیوار و شیپور و استادورک می تواند یک راه کار آسان و رایگان برای شما باشد.

دیوار اردبیل و نمین و پارس آباد و سایرشهرستان ها مملو از آگهی های خرید خانه و خودرو و لوازم خانگی می باشد.

برای دریافت 2.500.000 ریال شارژ هدیه اپلیکیشن درج آگهی استادوُرک را از کافه بازار نصب کنید. و سپس وارد برنامه شده و از قسمت پنل کاربری» موجودی » بخش درج کد هدیه ، کد 558744 را ثبت کنید تا حساب کاربری شما 250.000تومان شارژ شود. با این مبلغ می توانید چندین بار از نردبان و فوری رایگان برای آگهی های خودتان استفاده کنید.

دیوار اردبیل

اینکه کالا یا خدمات شما چه قدر برای مشتری می تواند سودمند و مواثر باشد ، بسیار بسیار حائز اهمیت است.

اگر مغازه ی فروش لوازم خانگی دارید می توانید از طریق برنامه های رایگان اقدام به درج آگهی بکنید.

شکار آگهی در اردبیل

برای اینکه در بین آگهی اردبیلی ها بتوانید کالایی را به قیمت خیلی منصفانه و ارزان موفق به خرید بشید، کافیه این کارو بکنید. در نسخه ی جدید اپلیکیشنی که برای اردبیل راه اندازی شده قابلیت قفل قیمت آگهی قرار گرفته. با این قابلیت می تونید روی هر آگهی فروش مثل خودرو، خانه، لوازم خانگی، آپارتمان، مبل، و .. تخفیف را شکارکنید!.

به طور مثال قیمت خودرو را فروشنده 300 میلیون قرار داده ، شما قفل 280 میلیون تومان قرار میدهید. و از اپلیکیشن خارج میشید.  وقتی فروشنده قیمت خودرو را به هر دلیلی کاهش داد و به کمتر از 280 میلیون رساند، اتوماتیک به شما پیام ارسال میشود و سریعا به آگهی دهنده زنگ میزنید.

کافه بازار یا مایکت استاد ورک را جستجو کن و مثل دیوار نصب کن

دیوار یا استادوُرک

برای مقایسه دیواراردبیل و یا شیپور اردبیل با استادورک به مواردی که هست باید دقت کرد. اول اینکه استادوُرک ورژن 1 و بزودی ورژن 2 را رونمایی می کند. اما دیوار یا شیپور نزدیک 10 سال هست که در حال آپدیت و اضافه کردن امکانات هستند. حالا مقایسه را شروع کنیم. در استادوُرک به شکل شبکه ای زمانی که آگهی درج می کنید ، رباتها آگهی شما را درگروه های مرتبط پخش می کند ( اختیاری هست). یعنی اگر این گزینه را فعال کنید، یک نسخه از آگهی شما به گروه مرتبط هم ارسال می شود.

امتیاز دهی به آگهی ها و کامنت ها نیز از دیگر امکانات استاد ورک هست.

درج آگهی تعداد بالا در دیوار و شیپور و استادورک و ..

اما یک مشکلی وجود دارد که اکثرا این برنامه ها اجازه ی درج آگهی بیشتر از 1 مورد برای شما نمی دهد. در نتیجه شما را تشویق به تهیه اشتراک ماهانه ( ایجاد فروشگاه ) روی پلتفرم خود می کند. طبیعتا دیگه از حالت رایگان خارج می شود و شما مجبور هستید ماهانه 500 الی 1 میلیون تومان اشتراک پرداخت کنید. این اشتراک تنها به این خاطر است که بتوانید آگهی بیشتری درج کنید. مثلا یک مشاوراملاک با تهیه اشتراک می تواند روزانه 15تا آگهی ثبت کند که این امکان برای افراد عادی 1 آگهی در یک دسته بندی می باشد.

البته بعضی از استان ها اپلیکیشن اختصاصی خودش را دارد ، مثلا در اردبیل اپلیکیشن استادوُرک برای درج آگهی استانی فعالیت می کند. پس علاوه بر دیوار اردبیل ، می توانید در ostad.work هم آگهی ثبت کنید.

پس اگر از استان اردبیل هستید ، می توانید آگهی خانه یا مبل یا خودرو .. را در استادوُرک هم ثبت کنید. مزیت آن این هست که به دلیل رشد و افزایش مستمرنصب آن ، بازدید شما به حدکافی خواهد بود. نردبان هم تا زمان تدوین این متن در این اپلیکیشن رایگان بوده.

ثبت آگهی اردبیل - دیواراردبیل

درج آگهی رایگان بی نهایت در اردبیل

برای درج آگهی انبوه در اردبیل میتوانید از طریق کافه بازار یا مایکت یا وبسایت رسمی استاد وُرک ، اپلیکیشن استاد ورک را دانلود و نصب کنید. و سپس آگهی خودتان را رایگان در شهر اردبیل ثبت کنید.

احتمالا شما هم تا قبل از این، تنها به دیوار اردبیل یا شهرخودتان بسنده کرده بودید ، اما می توانید در چندین اپ نیازمندی، اگهی ثبت کنید.

نام استاد ورک را در کافه بازار جستجو و نصب کنید

استاد ورک مناسب اردبیل،پارس آباد، مشگین شهر،نمین،بیله سوار،نیر،خلخال،کوثر،اصلاندور،گرمی، سرعین و.. است.