علیرضا زالی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رابطه با بیمارستان شهدای تجریش بیان کرد: این بیمارستان دارای 1254 نفر پرسنل است و یکی از قدیمی ترین بیمارستان های تهران می باشد که بیش از هفتاد سال خدمت رسانی کرده است. به گفته ی زالی، ساختمان جدید با عنوان بیمارستان ضد زلزله ی شهدای تجریش از لحاظ امکانات و تجهیزات کاملا آماده می باشد و به زودی با حضور رئیس جمهور افتتاح می گردد.

به زودی بیمارستان ضد زلزله شهدای تجریش افتتاح خواهد شد

به زودی بیمارستان ضد زلزله شهدای تجریش افتتاح خواهد شد

او در مورد ساختمان جدید این بیمارستان گفت: مساحت ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش بزرگتر از ساختمان قدیمی است و شصت و چهار هزار متر مربع می باشد. این ساختمان ضد زلزله است و دارای سیزده طبقه و 820 تختخواب می باشد.

علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیمارستان شهدای تجریش از نظر امکانات زیرساختی، عمرانی و تجهیزات بیمارستانی آماده است.

او بیان کرد: در حال حاضر تیمی از ریاست جمهوری و وزارت بهداشت بازدیدی از بیمارستان جدید شهدای تجریش داشته اند و منتظر اعلام زمان بندی برای افتتاح این بیمارستان توسط ریاست جمهوری هستیم.

برنامه ریزی شده بخش های اصلی از بیمارستان قبلی به این بیمارستان منتقل شود زیرا ساختمان حال حاضر فرسوده بوده و از نظر ایمنی دچار مشکلاتی است.

او افزود: بخشی از بیمارستان قبلی از نظر سازه ای امکان استفاده را دارد که تیم فنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال بررسی هستند و احتمالا بخش های قابل استفاده به صورت بیمارستان تک تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: خبربان