دانلود همستر نات کوین و همچنین دانلود تپ سواپ به همراه لینک join ایردراپ های رایگان همانند نات کوین، همستر، مکعب، یس کوین، دبلیو کوین، تپ سواپ، آنچین و بلوم کریپتو موضوعی هست که در وان مارکت به آن پرداختیم.

حتما شنیده اید که ایردراپ ها بعد از لیست شدن در صرافی به ارزش گذاری قابل توجهی میرسند و خیلی ها مدعی خریدار بودن نات کوین و .. شدند، بنابرین شما می توانید رایگان از طریق لینکهای زیر به ایردراپ ها join شوید تا سکه رایگان اولیه را دریافت کنید.

دانلود همستر نات کوین

ایدراپ همستر معروفترین های حال حاضر هستند که احتمال لیست شدن آنها وجود دارد.
برای دانلود همستر نات کوین و ورود به ایردراپ ها لازم هست الان دسترسی به تلگرام را داشته باشید و سپس روی لینکهای زیر کلیک کنید.

نکته مهم: همانطور که اکثر صرافی ها نیز گفتند، از هرگونه سرمایه گذاری نقدی و ریالی روی ایردراپ ها خودداری کنید و صرفا از طریق ربات و کلیک کردن .. ماین و سکه کسب کنید.

نام و لینک ورود ایردراپ

ایردراپ همستر – hamstEr = برای ورود کلیک کنید.
ایردراپ تپ سواپ – tapswap = برای ورود کلیک کنید.

پیشهاد میکنم به این نکته قبل از دانلود همستر نات کوین توجه داشته باشید که در فرصت 10روزه باقی مانده روی همه ی ایردراپ های بالا کلیک و join شده و سکه رایگان اولیه را دریافت کنید. از طریق ربات و .. تعداد سکه ها را رایگان افزایش بدید. این کار را روی کل ایردراپ های مطرح که همانند نات کوین عمل می کنند و جایگزین نات کوین هستند انجام دهید.

قبل از دانلود همستر نات کوین یاد آوری می کنیم که فقط از طریق حالت رایگان ( کلیک کردن روی صفحه ) استخراج کنید، ممکن است چندتا از ایردراپ های بالا در آینده نزدیک معامله شود؛ و به همین منظور می توانید به درآمد برسید.