مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود سامانه ی بارشی و وزش بادهای شدید در نیمه غربی کشور خبر داد.  آقای ضیائیان در این رابطه بیان کرد: از روز یکشنبه ی هفته ی آینده ورود سامانه ی بارشی را به مناطق شمال شرق، سواحل دریای خزر و استان های واقع در شمال غرب کشور مشاهده خواهیم کرد و در این نواحی شاهد رگبار، طوفان و رعد و برق هستیم. علاوه بر این، وزش باد شدید و طوفان در روز دوشنبه در استان های غربی کشور نیز پیش بینی می شود و در نواحی شمالی کشور هم بارش باران و رگبار ادامه دارد.

پیش بینی وزش باد شدید در استان های غربی کشور از یکشنبه

پیش بینی وزش باد شدید در استان های غربی کشور از یکشنبه

وی افزود: در روز جمعه 22 اردیبهشت ماه نیز در ارتفاعات البرز، مناطق ساحلی دریای خزر و نواحی شمال شرق و شمال غرب کشور بارش باران را خواهیم داشت.

آقای صادق ضیائیان گفت: فردا جمعه در استان‌های ساحلی خزر، برخی مناطق از شمال‌غرب، شمال‌شرق و ارتفاعات البرز و شنبه برای برخی مناطق شمال‌غرب و غرب سواحل دریای خزر و دامنه های البرز غربی بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده است.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی به شمال‌غرب کشور برای شمال‌غرب، سواحل شمال وشمال‌شرق، رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است. دوشنبه بارش در نوار شمالی تدوام پیدا می‌کند.

او می‌گوید: وزش باد شدید برای یکشنبه و دوشنبه در نیمه غربی کشور پیش بینی شده است.

منبع:yjc