بوتیک لباس یا کیف و کفش را می توان جزو مکان های خیلی شیک و با کلاس در نظر گرفت که در بعضی جاها همینطور هم هست و فروشنده ها به شکل حرفه ای محیط خرید را فراهم کرده اند . اما وی وان با بوتیک ها چه کرده است در ادامه یک مورد مثال آورده شده تا انتها لطفا مطالعه کنید .

میخواهیم درمورد بوتیک پایتخت واقع در شهر تبریز صحبت کنیم ( جذب مشتری بوتیک و افزایش مشتری لباس فروشی ) ، تبریز در حدود ۱٬۷۳۳٬۰۳۳ نفر جمعیت دارد .

  1. قبل از همکاری با وی وان
  2. بعد از همکاری با وی وان

قبل از همکاری با وی وان

بوتیک پایتخت مرکز فروش لباس مردانه اسپورت و رسمی هست که مغازه ی بزرگ 90 متری واقع در پاساژ هست و دو فروشنده فعال دارد و در حدود 5 مشتری روزانه دارد . این بوتیک تقریبا تازه تاسیس و چند ماهه بود .

  • درآمد = در حدود 25.000.000 تومان ماهانه
    • هزینه گاز و آب و برق 50.000 تومان
    • سرمایه مصرفی ماهانه 11.000.000 تومان
    • اجازه مغازه 7.000.000 تومان
  • سود خالص = 7 میلیون تومان

بعد از همکاری با وی وان

 

مدیر بوتیک پس از همکاری با وی وان شاهد تحول بزرگی در کسب و کار خودش بود . ما پلن پیشرفته را به خاطر پتانسیلی که بوتیک لباس داشت پیشنهاد دادیم ( جذب بیش از 5هزار مشتری ) که شامل موارد زیر میشد :

  1. ثبت یک اسم برند ( از اسم بوتیک پایتخت استفاده شد )
  2. ثبت دامنه ir بنام برند شما
  3. تهیه فضای سرور به مدت 2 سال
  4. راه اندازی وب سایت با مشخصات برند شامل لوگو و هدر
  5. چاپ تراکت و کارت ها بنام سایت و برند شما
    1. بنر استند ایستاده کوچک ( 0.5 متری ) = 5 عدد
    2. بنر استند ایستاده بزرگ ( 1.5 متری ) = 2 عدد
    3. کارت قرعه کشی = 5000 عدد
      1. ابرکد 200 عدد
      2. ویژه 300 عدد
      3. طلایی 1000 عدد
      4. نقره ای 1500 عدد
      5. برنزی 2000 عدد
      6. کدک 1000 عدد ( هدیه )

تعرفه پلن متوسط 4.5 میلیون تومان می باشد.

  • زمان تحویل کامل پلن متوسط
    • وب سایت 5 الی 7 روز
    • استند ها و کارت ها 7 الی 10 روز

اعلام قرعه کشی بوتیک

رفتار و ظاهر کارکنان با مشتری

اهدا کارت های وی وان به مشتری ها

جذب مجدد برای قرعه کشی گوشی آیفون x ، یک دستگاه Ps4 و انواع جوایز ارزشمند دیگر .

بوتیک پایتخت بوی قرعه کشی و جوایز میداد و با ورود هر مشتری احساس نزدیک شدن به برنده شدن به مشتری دست می داد .

تبلیغات هدفمند

پس از این ما بوتیک را به شکل هدفمند تبلیغات کردیم ( همزمان در چند کانال تلگرامی تبریز با بیش از 400.000 عضو )

پس از گذشت 3 ماه به نتیجه بزرگی رسیدیم :

پیشرفت و نتیجه

پس از گذشت 3 ماه از این کار حدود 1200 کارت اهدا شده بود و حدود 3800 کارت به همراه 1000 کارت کدک اهدایی ما باقی مانده بود و طبق گزارش آمده در ماه چهارم که تقریبا به شکل کامل وارد فصل جدید سال شده بودیم ، بوتیک پایتخت با یک حجم بسیار زیاد مشتری مواجه شد و بیش از 1000 مشتری در ماه جهت خرید اقدام کردند که اکثرا با تبلیغات دهان به دهان از وجود این بوتیک و قرعه کشی ها مطلع شده بودند . به طور میانگین روزانه نزدیک 40 مشتری جدید داشتند که این حجم مشتری برای فصل های بعد قابل تصور نبود ، به دلیل اینکه رشد دائمی و بی بازگشت بود..

  • درآمد = در حدود 204.000.000 تومان ماهانه
    • هزینه گاز و آب و برق 50.000 تومان
    • هزینه 2 کارگر جدید 4.000.000 تومان
    • سرمایه مصرفی ماهانه 90.000.000 تومان
    • اجازه مغازه 7.000.000 تومان
      • هزینه خدمات وی وان 4.500.000
  • سود خالص = 99.000.000 میلیون تومان

رونق کسب و کار بوتیک

رنگ ها در دکوراسیون رستوران 2

توضیح درآمد : قبل از همکاری مدیر بوتیک به فکر شغل دیگر و عودت انبار به تولید کننده ها و واگذاری به همکارانش بود و به این نتیجه رسیده بود که بازار فعلی جای مناسب فعالیت نبوده و اشتباه بزرگی کرده که با همکاری وی وان به نتیجه عکس رسیدند .

مدیر بودتیک از درآمد ناچیز چند میلیون تومان به درآمد نزدیک 100 میلیون تومانی خالص رسید و با توجه به سرمایه ی که در مغازه داشت مبلغ قابل توجهی شده بود . ( در مقابل سرمایه 700 میلیون تومانی اجناس ، ویترین و . . . ) درآمد زیر 10 میلیون تومان بسیار ناچیز بود و اگر همین مبلغ را در بانک سپرده میگذاشتند بیش از  11 میلیون تومان سود بانکی میشد در حالی که درآمد مغازه بوتیک در حالت قبل از همکاری با وی وان زیر 10 میلیون تومان بوده است .