برای افزایش مشتری رستوران ها متغیر های مختلفی دست به دست هم می دهند تا این اتفاق بیافتد. و اینگونه نیست که رستورانی بدون داشتن این متغیر ها شاهد رونق فروش باشد.

دلایل افزایش فروش رستوران ها

همانطور که در مقدمه مطرح شده است عوامل متعددی برای رونق فروش و افزایش مشتری رستورانها وجود دارد.

برای این کار شما  به موقعیت مکانی مناسب ، فضای دلنشین ،سرو مناسب غذا، چینش مناسب میز ، رعایت کامل بهداشت، قیمت مناسب و کیفیت مطبوع غذای سرو شده نیاز دارید. حال بر فرض تمام این مسایل مطرح شده رعایت شده است و شما محیطی مناسب با غذاهایی با کیفیت و قیمت مناسب را ایجاد کرده اید.

آیا صرفا با تمام این شرایط می توانید رستورانی موفق داشته باشید و شاهد رونق فروش و افزایش مشتری آنگونه که دلخواه شماست باشید؟

1

تاثیر تبلیغات بر رونق فروش و افزایش مشتری

اگر به نتایج تبلیغات برای فروش رستوران ها مراجعه کنید و از دوستان و همکاران خود سوال کنید قطعا شگفت زده خواهید شد. درست است که شما تمام متغیر های موفقیت یک رستوران را رعایت کرده اید اما برای فروش بیشتر و رونق فروش خود باید ماهها و گاهی سال ها صبر کنید. اما با تبلیغات درست و به موقع و با ابزارهای مناسب شما می توانید در کوتاهترین زمان شاهد رونق فروش و افزایش مشتری رستوران خود باشید.

موثر ترین روش تبلیغ برای افزایش فروش رستورانها

در زمان های گذشته احتمالا دیده اید که برخی از رستوران های تازه تاسیس برای تبلیغ و افزایش مشتری تراکت هایی را چاپ می کردند و در جاهای شلوغ پخش می کردند.اما همانطور که مستحضرید بیش از 90 درصد این تراکت ها ظرف چند ثانیه از سطل آشغال سر در می آورد.

و تاثیر آنچنانی در فروش نداشت.

بهتر است در عصر جدید و با وجود مخاطبین بسیار بالای فضای اینترنی پول خود را صرف تبلیغات بیهوده  من جمله چاپ تراکت و تقویم و ..نکنید و بهتر است بگویم پول خود را دور نیاندازید.

چگونه و از چه طریقی رستوران خود را تبلیغ کنیم؟

برای اینکه از مخاطبین بی شمار اینترنت برای تبلیغات رستوران خود استفاده کنیدباید با رستوران های بزرگی که هزینه های بسیار بالایی در اینتر نت برای جذب مشتری و رونق فروش انجام می دهند رقابت کنید. قطعا رستوران های  تازه تاسیس در اغلب موارد توان صرف هزینه های گزاف برای رقابت با سایر رقبا را ندارند.

اما اصلا نگران نباشید شرکت نگاه نو به شما کمک می کند در عرصه رقابت و تبلیغ برای افزایش فروش رستوران خود در مقابل رقبا کم نیاورید. این شرکت با خدماتی رایگان و بدون هزینه شما را در جهان اینترنت در مقابل رقبایتان حمایت می کند.

تفاوت خدمات شرکت نگاه نو با سایر موسسات تبلیغاتی

این شرکت با استفاده از سایت wewon و سایت های زیر مجموعه آن رستوران و خدمات شما را در هر سطحی که بخواهید (منطقه ای ، استانی ،کشوری) به مخاطبین بی شمار خود معرفی می کند و در کوتاهترین زمان تبدیل به رستورانی شناخته شده و برندی معروف می شوید و قطعا شاهد رونق فروش و افزایش مشتری رستوران خواهید بود.

اما این فقط بخشی از خدمات رایگان این شرکت است. قطعا شگفت زده می شوید بدانید که این شرکت حتی برای شما مشتری نیز پیدا می کند و با مشوق هایی که ارایه می دهد مشتری شما را در کوتاهترین زمان طوری افزایش می دهد که باورش برای شما سخت است.

نکته بسیار مهمی که باید توجه داشته باشید

دانستن این نکته بسیار مهم است که این شرکت به شما کمک می کند در عرصه رقابت حتی از رستوران هایی که هزینه های بالایی برای رونق فروش رستوران انجام می دهند پیشی بگیرید و بدون هزینه بله تاکید میکنم بدون هزینه شاهد موفقیت خود و رونق فروش رستوران خود باشید.این کار صرفا برای رستوران ها انجام نمی شود و تمام مشاغل مختلف از سوپر مارکت گرفته تا آرایشگری و ….. می توانند از این خدمات استفاده کنند.