فال انبیاء الهی امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

هرمنطقه باتوجه به فرهنگ و عقایدش فال به خصوصی دارد.

تنوع فالها بسیار زیاد است وخیلی ها یا برمبنای اعتقاد یا برمبنای سرگرمی و علاقه سراغ فالهارا میگیرند.

فال انبیاء الهی معرف حضورتان یقینا هست طرفداران خاص خودش را دارد.

احترام و باور به سخنان انبیاء همیشه در زندگی ما جریان داشته است.

فال انبیاء الهی شنبه 30 اردیبهشت 1402

فال انبیاء الهی شنبه 30 اردیبهشت 1402

فال انبیاء الهی امروز شنبه فروردین

حضرت زکریا (ع)
ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد. تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. با دل و نیت پاک هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد‌. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

فال انبیاء الهی امروز شنبه اردیبهشت

حضرت سلیمان (ع)
ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده‌ای و یا آرزویی داری و باید راه‌کاری تازه پیدا کنی که از غم نجات یابی ان‌شاءالله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می‌بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن. از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، به خدا توکل داشته باش تا ان‌شاء‌الله حاجتت روا شود.

فال انبیاء الهی امروز شنبه خرداد

حضرت الیاس (ع)
ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

فال انبیاء الهی امروز شنبه تیر

حضرت عیسی (ع)
ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

فال انبیاء الهی امروز شنبه مرداد

حضرت داوود (ع)
ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیاء الهی امروز شنبه شهریور

حضرت ادریس (ع)
ای صاحب فال بر تو بشارت كه به زودی به مقصود خود خواهی‌رسيد و آنچه را كه در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد كسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردی چون او به تو آسيب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خيال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها كاری بر نمی‌آيد مترس . سفر‌ی در پيش است كه در آن سفر آسودگی یابی اين چند روزه طالع تو نحسی دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوی. اين هفته با هيچ كس گفت‌وگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.

فال انبیاء الهی امروز شنبه مهر

حضرت محمد (ص)
ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد كه به خاطر شایستگی و كفایتی كه داری، موفقیتی کسب خواهی کرد كه باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌كند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال انبیاء الهی امروز شنبه آبان

حضرت الیاس (ع)
ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

 

فال انبیاء الهی امروز شنبه آذر

حضرت شیث (ع)
ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

فال انبیاء الهی امروز شنبه دی

حضرت آدم ( ع)
ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش كه ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنايت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شكرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر كاری به خدا توكل كن و از مكر شيطان و شيطان صفتان بپرهيز و با مردم دانا درآميز و از نزاع و جدل، بگريز كه هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

فال انبیاء الهی امروز شنبه بهمن

حضرت هارون (ع)
ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

فال انبیاء الهی امروز شنبه اسفند

حضرت لوط (ع)
ای صاحب فال در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شويد و با مردمی بد کردار و ناشایست سر و كار پيدا ميكنيد و به رنج و زحمت می‌افتيد. بايد با دیگران با احتياط رفتار كنيد تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشكل کنند. در طالع شما سفری ديده می‌شود كه اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.