فال حافظ امروز سه شنبه ۹ خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

در واقعیت، تقدیر شیرین و تلخ، هر دو بخشی از زندگی هستند و به ما کمک می‌کنند تا بیشتر با خودمان آشنا شویم. تقدیرات تلخ، به ما یادآوری می‌کنند که هیچ‌کس در زندگی، بدون درگیری با چالش‌هایی نمی‌تواند به هدفش برسد. آن‌ها به ما یادآوری می‌کنند که باید از شکست‌های خود، درس بگیریم و با تلاش بیشتر، به هدف خود نزدیک شویم. تقدیرات شیرین، به ما یادآوری می‌کنند که تلاش و زحمات ما، حتماً نتیجه‌ای خواهد داشت. آن‌ها به ما انگیزه می‌دهند تا با اطمینان به هدف خود حرکت کنیم و با تلاش و پشتکار، به آرزوهایمان برسیم.فال حافظ نیز همین هدف را دارد که ادمی را باشعر و فال به ادامه دادن تشویق بدهد و وقتی نویدیک خبرخوب رسید اتفاقات دیگررا گوشزدکند.

فال حافظ امروز سه شنبه ۹ خرداد 1402

فال حافظ امروز سه شنبه ۹ خرداد 1402

فال حافظ امروز سه شنبه فروردین

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد/نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد
چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان/که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

فال حافظ امروز سه شنبه اردیبهشت

به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود/که جوش شاهد و ساقی و شمع و مشعله بود
حدیث عشق که از حرف و صوت مستغنیست/به ناله دف و نی در خروش و ولوله بود

تعبیر: خودت را با دیگری مقایسه نکن و گله از بخت خود نداشته باش. تمام مشغله و کارهای درهم تو سر و سامان پیدا می کند، مانعی پیش پای تو است که با فکر و تدبیر خودت برداشته می شود. درد تو درمان پذیر است، کمی حوصله داشته باش.

فال حافظ امروز سه شنبه خرداد

ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش/بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
از بس که دست می‌گزم و آه می‌کشم/آتش زدم چو گل به تن لخت لخت خویش

تعبیر: هیچکدام از راه هایی را که انتخاب کرده ای به هدف نرسیده است. باز هم تلاش کن بالاخره روزگار روی خوش خود را به تو نشان می دهد و دلت شاد می شود. زندگی را هر طور که بگیری می گذرد ولی یادت باشد با کسانی که به عهد خود پای بند نیستند پیمان نبند. رسیدن به مقصود برای تو دور نیست و مقامت نیز بالا می رود.

فال حافظ امروز سه شنبه تیر

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن/دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
زان پیشتر که عالم فانی شود خراب/ما را ز جام باده گلگون خراب کن

تعبیر: بیشتر از این به مال و ثروتی که داری تکیه نکن و به آن مغرور نشو چون مال مثل خورشید از شرق طلوع می کند و از غرب افول می مناید یاد روزی باش که قرار است کوله باری از رفتارهایت را به آخرت ببری پس کارهای شایسته انجام بده به نیایش خدا بپرداز دلت را هم صاف کن که خدا با توست.

فال حافظ امروز سه شنبه مرداد

جمالت آفتاب هر نظر باد/ز خوبی روی خوبت خوبتر باد
همای زلف شاهین شهپرت را/دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

فال حافظ امروز سه شنبه شهریور

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند/محرمی کو که فرستم به تو پیغامی چند
ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید/هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

تعبیر: به مقصود خودت نمی رسی.مگر با خدا باشی. حاجات تو زمانی برآورده می شوند که نماز حاجات بخوانی. تو باید خوبی خودت را به همگان ثابت کنی. حس خودت را نشان بده اگر در عین نداری به مستمندان کمک کنی مردی.

فال حافظ امروز سه شنبه مهر

به وقت گل شدم از توبه شراب خجل/که کس مباد ز کردار ناصواب خجل
صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث/نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

تعبیر: ا کار زشتی که انجام داده ای بسیار خجالت زده هستی. منتظر بقیه سرنوشت خود باش که هرچه صلاح باشد همان خواهد شد. خودت را بی تفاوت نشان نده ثابت کن از کار که کرده ای خجالت زده هستی. ذات خوبی داری پس به درونت رجوع کن و سیای و ظلمت را از دلت بدر کن و بگذار دلت همچون آب صاف شود.

فال حافظ امروز سه شنبه آبان

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت/که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش/هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

فال حافظ امروز سه شنبه آذر

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم/از بخت شکر دارم و از روزگار هم
زاهد برو که طالع اگر طالع من است/جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تعبیر: به زودی به هدف و آرزوی خود خواهی رسید و روزگار سعادت و نیکبختی فرا می رسد. بدخواهی و حسادت دیگران تأثیری در اراده تو نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کن. عشق و محبت را سرلوحه ی کار خود قرار بده.

فال حافظ امروز سه شنبه دی

دست از طلب ندارم تا کام من برآید/یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر/کز آتش درونم دود از کفن برآید

تعبیر: بسیار انسان سخت کوش و پشتکاری هستید و تا نتیجه ی کار حاصل نشود دست از عمل برنمی دارید. نتایج کارتان همیشه ماندنی است و بقیه نیز از آن استفاده می کنند. شما تا آخرین لحظات زندگی به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. به فقرا کمک کنید. نام شما و ذکر خیرتان همه جا بر سر زبانهاست.

فال حافظ امروز سه شنبه بهمن

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت/جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک/باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

فال حافظ امروز سه شنبه اسفند

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود/بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود
بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ/ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب.