فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۵ تیر ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

باتمام خوبی ها و چیزهای مثبتی که فال انبیاءالهی دارد تاثیرات منفی فال انبیاءالهی روی تصمیمات افراد در زندگی، می‌تواند بسیار زیان‌بار باشد. این فال‌ها به عنوان یک ابزار پیش‌بینی، ممکن است افراد را به سمت تصمیم‌گیری‌های نادرست و خطرناک سوق دهند.

به عنوان مثال، اگر یک فال انبیاءالهی به شما نشان دهد که شما باید یک تصمیم خاص را بگیرید، ممکن است شما به طور ناخودآگاه به سمت این تصمیم سوق پیدا کنید، حتی اگر این تصمیم با نیازهای واقعی شما همخوانی نداشته باشد.

علاوه بر این، فال انبیاءالهی ممکن است باعث شود که شما به دنبال راه‌حل‌های سریع و آسان بگردید و به تصمیم‌گیری‌های سطحی و ناکارامد دست یابید. در بسیاری از موارد، تصمیم‌هایی که با توجه به فال انبیاءالهی گرفته می‌شوند، نتایج ناخوشایندی دارند و ممکن است برای شما و دیگران زیان‌بار باشند.

در نتیجه، باید به خاطر داشت که فال انبیاءالهی تنها یک ابزار پیش‌بینی است و نباید به آن به عنوان یک راه‌حل قطعی برای تصمیم‌گیری‌های زندگی‌تان اعتماد کنید. به جای آن، بهتر است به دیدگاه خود و نیازهای واقعی خود توجه کنید و تصمیم‌گیری‌های خود را بر اساس آن‌ها بگیرید. همچنین، با مشورت با دوستان و خانواده و در صورت نیاز، با کمک یک مشاور حرفه‌ای، به بهترین راه‌حل‌های زندگی دست یابید.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۵ تیر 1402

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۵ تیر 1402

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه فروردین

حضرت اسماعیل (ع)
ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه اردیبهشت

حضرت يوشع (ع)
ای صاحب فال در زندگي در موقعيت حساسي قرار می گیرید . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده ميشود.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه خرداد

حضرت ایوب (ع)
ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به امید ی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود، این چند روز به سعادت می رسی و اگر نیت سفر داری برو که خوبست و از روزها روز دوشنبه و پنج شنبه برای تو بهتر باشد تا به مقصود برسی و صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی ولیکن از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می رسد . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه تیر

حضرت خضر (ع)
اي صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روي تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهي شد و كارت رونق خواهد گرفت سفري در پيش داري كه حاجت تو را روا كند ،از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياري كنند . زنهار راز دل خود را به كسي نگو شخصي دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند اما تو با كسي دشمني نداري خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسي نبيني . روزها ي شنبه و پنج شنبه بر تو مباركست دل در آرزوي چيزي بسته اي كه به زودي ميسر شود و به مراد دل برسي و حاجت روا گردي . دعاي چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشي انشا الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه مرداد

حضرت زکریا (ع)
ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید واز جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به توارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت بخیر خواهی شد. انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه شهریور

حضرت لوط (ع)
ای صاحب فال در زندگي با سختيهايي مواجه ميشويد و با مردمي لاقيد و بد عمل سر و كار پيدا ميكنيد و به رنج و زحمت ميافتيد همسري نصيب شما ميشود كه بايد با او به احتياط رفتار كنيد وگرنه از مسير صواب منحرف شده و شما را دچار مشكل ميكند بايد مراقب باشي تا خود به بدعملي ديگران گرفتار نشوید . در طالع شما سفر يا هجرتي ديده مي شود كه لازم است انجام بگيرد.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه مهر

حضرت ادريس (ع)
اي صاحب فال بر تو بشارت كه به زودي به مقصود خود خواهي رسيد . و آنچه را كه در طلبش هستي به دست خواهي آورد و اگر نزد كسي براي درخواستي ميروي و او سخن درشتي بر زبان جاري ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردي چون او به تو آسيب مي رساند. گروهی به تو حسد ميورزند و در خيال نابودي تو ميباشند اما از دست انها كاري بر نمي آيد مترس . سفري در پيش است كه در آن سفر آسودگي یابی اين چند روزه طالع تو نحسي دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوي تند خو هستي و زود خشمگين شده و از كوره در ميروي . يك زن كه تو را بسيار دوست دارد و براي تو روز و شب دعا ميكند حرفش را گوش كن . اين هفته با هيچ كس گفتگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن به تو روی می آورد . يكي در حق تو بدي ميكند . اگر حاجتي داري بر آورده خواهد شد و اگر غائبي داري خواهد آمد.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه آبان

حضرت لقمان (ع)
ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصي متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلي هستيد خير است و حكمتي در آن ميباشد . چيزي را كه از دست داده ايد دوباره به دست مي آوريد اگر قصد ازدواج داريد خير است انجام دهید ولي قبلا از فهم و دانايي و سلامت عقل او مطمئن شويد از مشكلي كه داريد رها ميشويد بايد به خداوند توكل و توسل كنيد چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد در ضمن كينه توزي نكنيد تا از سلامت برخوردار باشيد اگر كسي به شما بدي كرد او را ببخشيد . از اين راه به عزت ميرسيد ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالي خود برسيد نام نيكي از شما بر جاي خواهد ماند.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه آذر

حضرت محمد (ص)
ای صاحب فال! بشارت باد تو را که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام ده تا خداوند یار تو باشد و یکی تو را دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن و راز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . از دروغ و غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه دی

حضرت شیث (ع)
ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که روزی او فراخ و قدمش بر تو مبارک و میمون است. باید که با سخن دوستان بشنوی تا راحتی یابی و تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی . در نماز کاهلی مکن و آن را سبک نشمار.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه بهمن

حضرت ابراهیم (ع)
ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی . روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنوی . انشاء الله .

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه اسفند

حضرت الیاس (ع)
ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالی تو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی . روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.