فال حافظ امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

ارزوها یکی از مهمترین و مفیدترین ابزارهایی هستند که ما برای دستیابی به آرمان‌های خود داریم. هر کسی در زندگی خود، ارزوهایی دارد که به دنبال آن‌ها هست. این ارزوها ممکن است شامل طیف گسترده ای باشد. اما چگونه می‌توانیم به این ارزوها دست یابیم؟
با این حال، باید به این نکته توجه کنیم که دستیابی به ارزوها به هیچ وجه آسان نیست و نیاز به صبر، پشتکار و تلاش فراوان دارد.
هرگز نباید از روی ناامیدی و شکست، از روی رسیدن به آرمان‌های خود دست بکشیم.

فال حافظ فال ارزوهاست. فال وعده به رسیدن هاست.حسی که از تفسیر اشعار بی نظیر فال حافظ در وجودمان سرازیر میشود توصیف ناپذیر است.

آرزوهای دور و درازتان را به فال حافظ بسپارید بگذارید با مژده ای که به شما میدهد امروزتان سراسر شیرینی شود.

فال حافظ امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد 1402

فال حافظ امروز پنجشنبه ۱۱ خرداد 1402

فال حافظ امروز پنجشنبه فروردین

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست/تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
از لبت شیر روان بود که من می‌گفتم/این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

فال حافظ امروز پنجشنبه اردیبهشت

دل از من برد و روی از من نهان کرد/خدا را با که این بازی توان کرد
شب تنهاییم در قصد جان بود/خیالش لطف‌های بی‌کران کرد

تعبیر: بسیار ناراحت هستی، پلی شده ای برای موفقیت دیگران. جلوی ضرر را از هر جا بگیری به نفع توست. حاجتی داری که برای رسیدن به آن طاقت را از کف داده ای زود به نیت خودت می رسی به اندازه ی یک چشم برهم زدن.

فال حافظ امروز پنجشنبه خرداد

نکته‌ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین/عقل و جان را بسته زنجیر آن گیسو ببین
عیب دل کردم که وحشی وضع و هرجایی مباش/گفت چشم شیرگیر و غنج آن آهو ببین

تعبیر: شما فکر می کنید این چند صباح زندگی را باید خوش بود و خوشگذراند. هر قدر که به مشا می گویند فکر اینده هم باشید می گوئید هستم ولی غافلید. دوستانتان با حیله و نیرنگ از شما سوئ استفاده می کنند ولی نمی فهمید روزی می رسد که دیگر از عیش و طرب سیر شده اید که دیگر آه در بساط ندارید پس سرکش نباشید از زور قوت بازویتان آلان استفاده کنید وقت برای خوشی زیاد است.

فال حافظ امروز پنجشنبه تیر

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت/کار چراغ خلوتیان باز درگرفت
آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت/وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

فال حافظ امروز پنجشنبه مرداد

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست/مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست
میان او که خدا آفریده است از هیچ/دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

فال حافظ امروز پنجشنبه شهریور

بر سر آنم که گر ز دست برآید/دست به کاری زنم که غصه سر آید
خلوت دل نیست جای صحبت اضداد/دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

فال حافظ امروز پنجشنبه مهر

حالیا مصلحت وقت در آن می‌بینم/که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم
جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم/یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم

تعبیر: بسیار انسان آزاده و نترسی هستید. هیچ وقت کاری نمی کنید که باعث سرافکندگیتان شود. همیشه در صدد رفع عیوب و اشکالات خودتن می باشید. غمی در دل دارید که بسیار سنگین است فقط از خدا بخواهید تا ستم هایی که به شما روا شده فراموش گردد و دلتان دوباره مالامال از مهر و دوستی شود.

فال حافظ امروز پنجشنبه آبان

گر دست دهد خاک کف پای نگارم/بر لوح بصر خط غباری بنگارم
بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است/از موج سرشکم که رساند به کنارم

تعبیر: برای دوستان حاضری حتی جانت را هم فا کنی ولی کمی دوستانت را امتحان کن و ببین انها هم همین احساس را نسبت به تو دارند یا نه و فقط وقت خوشی با تو هستند. شفای دلت را از خدا بخواه. کاری کن که بعد از مردنت خوبی های تو همیشه ماندگار بماند. بیشتر با خدا باش و عبادت کن.

فال حافظ امروز پنجشنبه آذر

حسن تو همیشه در فزون باد/رویت همه ساله لاله گون باد
اندر سر ما خیال عشقت/هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

فال حافظ امروز پنجشنبه دی

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست/دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست
اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد/گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست
تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

فال حافظ امروز پنجشنبه بهمن

دو یار زیرک و از باده کهن دومنی/فراغتی و کتابی و گوشه چمنی
من این مقام به دنیا و آخرت ندهم/اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی

تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.

فال حافظ امروز پنجشنبه اسفند

در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم/کز سر زلف و رخش نعل در آتش دارم
عاشق و رندم و میخواره به آواز بلند/وین همه منصب از آن حور پریوش دارم

تعبیر: در دلت غمی داری که با آن زندگی می کنی ولی بدان در این دنیا همه چیز فانی است و نمی ارزد که بخواهی زندگیت را تباه کنی. غم دلت را به کسی نگفته ای و در عین غمگینی می خندی. زندگی را هر طوری که بگیری می گذرد. پس امید داشته باش و از نعمات خدا لذت ببر.