فال حافظ امروز پنج شنبه 31 فروردین 1402 برای متولدین ماه ها را در این بخش میخوانید. فال حافظاز فال های پرطرفدار ایرانیهاست که علاقه زیادی به حافظ و شعر های آن دارد. فال حافظ روزانه توصیه هایی برای بهتر زندگی کردن به شما میدهد. یا شما را از اتفاقات بدی که ممکن است بیفتد آگاه میسازد. گرفتن فال بهترین سرگرمی روز میتواند برای شما باشد. اما فراموش نکنید فال ها یک نوع سرگرمی هستند که نباید به آن اعتماد کرد.

فال حافظ امروز پنج شنبه 31 فروردین 1402

فال حافظ امروز پنج شنبه 31 فروردین 1402

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد فروردین

مدتهاست زندگیت دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد اردیبهشت

نیتی در سر داری که بهتر است از انجام آن صرف نظر نمایی، چرا که انجام این نیت برای تو جز غم و اندوه به ارمغان نخواهد آورد و هرگز نخواهی توانست به مراد خود برسی. پس بهتر است بیش از این در این کار اصرار نکنی و روش بهتری را به کار گیری.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد خرداد

آنان که از حال و درون شما آگاه نیستند ممکن است در مورد شما حرفهایی بزنند که نباید بر شما اثر بگذارد. راهی که تو انتخاب کرده ای صراط مستقیم است. پس از آن غافل مشو. اگر شکی در این راه پیش آمده از اشتباه خود توست. تنها به خدا توکل کن و از او مدد بجوی که هرگاه او را واقعا بخوانی پاسخ مثبت خواهی گرفت. دل به مدد بندگان خدا نبند که لایق این اعتماد نیستند.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد تیر

آن کس که هدفی والا و بزرگ در زندگی برای خود دارد، با توسل به آن مشکلات و سختی ها را پشت سر خواهد گذارد. تو نیز که در آرزوی دستیابی به چنین نیت بزرگی هستی و فکر می کنی که او آلام تمام دردهای توست باید در راه خود ثابت قدم باشی و رنجها و سختیهای ناگزیر این راه را تحمل کنی.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد مرداد

روزهای خود را با غم و اندوه سر می کنی و شبها را با بی تابی و بی خوابی. خود را به شدت عذاب می دهی و از زندگی ناامید و مأیوس شده ای. امید خود را هرگز از دست نده، چرا که جز شکست چیزی عاید انسان ناامید نمی شود. امیدوار باش که بعد از هر سختی، آسایشیست و تو نیز روزی از این غم و اندوه فارغ می شوی.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد شهریور

همیشه میل به ایجاد تحولات مثبت در وجود تو بوده و هست و وقتی تصمیم به انجام کاری می گیری بی پروا و بی هراس به سوی مقصد می تازی. اما باید بدانی انجام هر کاری نیاز به مقدمات خاص دارد و گاهی مهیا نمودن این مقدمات از توان تو خارج است و تو فقط خود را عذاب می دهی. پس پای خود را از حد گلیم خود فراتر مگذار، کمی هم به زندگی خود فکر کن و از آن لذت ببر.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد مهر

اکنون فرصتی مناسب برای شما فراهم گردیده تا بتوانی به مقصود خود برسی. اگر از این فرصت به نحو احسن استفاده کنی، مسلما به موفقیت های بزرگتری نیز دست خواهی یافت. اگرچه اکنون امکانات لازم را برای عملی نمودن نیت خود نداری، اما با کمی تلاش می توانی این امکانات را مهیا کنی. سعی خود را دوچندان کن که زمان رسیدن به آرزوهای دیرین است.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد آبان

آنکه در نظر تو دارای قدرت و منزلتی والاست تنها به این دلیل به تو روی آورده است که قلبی پر از مهر و صفا و صمیمیت داری، پس به جای مال دنیا او را از عشق و همدلی بی نیاز بساز تا با کمک او و توکل به خدا بر دشمنان ظفر یابی و به کامیابی برسی.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد آذر

انسانی فداکار و مهربان هستی که هر کاری از دستت برآید برای دیگران انجام می دهی و از هیچ بخششی فروگذار نمی کنی اما دیگران از تو توقعات بسیاری دارند که گاهی این توقعات غیرمعقول است اما با اینحال تو تمام سعی ات را در انجام آنها به کار می بندی. خود را تا این حد به زحمت نینداز و کمی هم به فکر خود باش.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد دی

به کسی دل سپرده ای که نه تنها نسبت به تو بی اعتناست بلکه با تو سر لجبازی نیز دارد، ولی بدان تمام اینها که تو می بینی تنها ظاهر قضیه است. او اگرچه در ظاهر با تو دشمنی می کند و دیگران را بر تو ترجیح می دهد، ولی در باطن به شدت خواهان توست. از غم و مشکلات عشق گریزی نیست و باید همه را تحمل نمود ولی به عاقبت شیرین آن می ارزد.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد بهمن

مرگ یک واقعیت است و ما در هر مرحله از زندگی که می گذرانیم، یک گام به مرگ نزدیک تر می شویم و چه بهتر که قبل از آنکه اجل به سراغمان بیاید، در راه خیر قدم بگذاریم. دویدن به دنبال مال دنیا تا کی؟ کمی هم به فکر عاقبت خود باش. نام نیک و کردار نیک تنها یادگارهایی است که از انسان جاودانه می ماند.

فال حافظ 31 فروردین 1402 برای متولد اسفند

کامیابی و موفقیت به تو روی آورده است. از فرصتهای تازه خوب استفاده کن. کسی که مدتها منتظر آمدنش بودی به زودی در زندگی تو پای خواهد گذاشت و تو به موفقیت های معنوی بسیاری دست پیدا خواهی کرد. در تصمیماتی که داری تعلل به خرج مده که اکنون زمان استفاده از فرصتهاست و وقت کشی جز ندامت چیزی به دنبال ندارد.