زمانی که جسد دختر جوانی در کنار خیابان پیدا شده بود به نظر می رسید که به قتل رسیده اما تصاویر بدست آمده از 🎦دوربین‌های مداربسته راز دیگری را برملا کرد. بر اساس گزارش ارسال شده، چند روز قبل به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد دختر جوانی در کنار خیابان پیدا شده که به علت شدت جراحات و خونریزی کشته شده است.

مرگ مشکوک دختر جوان در کنار خیابان/جزئیات + عکس

مرگ مشکوک دختر جوان در کنار خیابان/جزئیات + عکس

تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات شروع شد. جسد دختر جوان در حالی در کنار خیابان افتاده بود که آثار خراش و بریدگی بر روی گردن او کاملا مشهود بود و شواهد نشان می داد دختر جوان به دلیل برخورد جسم نوک تیز به گردن جان خود را از دست داده است. در ابتدا تیم جنایی تصور می کردند که دختر به قتل رسیده اما تصاویر دوربین مداربسته که در آنجا وجود داشت اسرار جدیدی را فاش کرد.

فیلم های دوربین مداربسته حکایت از آن داشت، که جنایتی صورت نگرفته و آنچه که نشان می‌داد دختر جوان صبح زود در کنار خیابان ایستاده بود ومی خواست سوار خودرو شود اما در همان لحظه یک موتورسوار که داراری طلق در قسمت جلو می باشد با گردن او برخورد می کند و آنرا روی زمین می اندازد. پس از برخورد موتور سوار با دختر جوان، راکب از ترس فرار می کند و دختر به دلیل شدت جراحات و خونریزی جان خودش رو از دست می دهد.

دوربین‌های مداربسته افشا کرد

دوربین‌های مداربسته افشا کرد

رهگذران با دیدن جسد دختر روی زمین افتاده با پلیس تماس گرفتند و برای نجات او تلاش کردند اما این تلاش ها بی نتیجه بود و این دختر جوان فوت کرد.

پس از بررسی های جسد، از کیف او مدارکی پیدا شد که هویت او را مشخص نمود. با توجه به دستور بازپرس جسد این دختر جوان به پزشکی قانونی انتقال گردید و ماموران تحقیقات برای بازداشت موتور سوار شروع به تحقیق کردند.