فرهاد گل محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه از مرگ یکی از دانشجویان رشته پرستاری این دانشگاه در خوابگاه خبر داد. که پس از دریافت خبر مرگ دانشجوی پرستاری در کرمانشاه به سرعت تیم های بررسی در محل حادثه حاضر گردیدند. فرد فوت شده دختری 21 ساله است و دانشجوی پرستاری می باشد.

مرگ دانشجوی پرستاری در کرمانشاه/علت فوت چیست؟

مرگ دانشجوی پرستاری در کرمانشاه/علت فوت چیست؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در خبری گفت:

امروز حدود ساعت ۱۶ گزارشی مبنی بر فوت یکی از دانشجویان دختر در محل خوابگاه دخترانه این دانشگاه اعلام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت از آنجایی که احتمال می رسد که مسمومیت دارویی و سکته قلبی عامل ایجاد این حادثه شده باشد بیان کرد که جسد فرد فوت شده به سرعت به پزشکی قانونی ارجاع شد اما هنوز گزارش دقیقی از علت مرگ ارائه نگردیده است.

از آنجایی که حضور و غیاب هرشب از طریق گیت، اثر انگشت و مراجعه حضوری مسئولان بلوک به اتاق انجام می گردد گل محمدی بیان کرد: این دانشجو از چند شب قبل در خوابگاه حضور داشته و هر شب حضور خود را ثبت می کرد.

مسئول دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به خانواده این دانشجو که متعلق به یکی از شهرستان های سرپل ذهاب که فردی پرتلاش آرام و متین بود تسلیت گفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان جزو بهترین خوابگاه ها از نظر امنیت، نظافت و فضای فیزیکی می باشد به صراحت اعلام کرد که 350 دانشجو در خوابگاه دانشگاه حضور دارند و دانشجویان دست ما امانت هستند و مانند فرزاندن خود از آن ها مراقبت می کنیم.

منبع: رکنا