در امامزاده حسن تهران درگیری خیابانی پسر جوانی با چاقو، باعث قتل فرد دیگری گردید .

برخورد دو پسر جوان باعث قتل شد/ چاقو کشی در خیابان

برخورد دو پسر جوان باعث قتل شد/ چاقو کشی در خیابان

رسیدگی به پرونده این درگیری که  در آن پسر جوانی به نام فرید از قسمت سینه مورد هدف چاقو قرار گرفته بود و به بیمارستان منتقل شده بود از ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در یکی از خیابان های امامزاده حسن کلیک خورد.

ماموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن پس از دریافت خبر به تحقیق پرداختند و بررسی ها حاکی از آن بود که درگیری میان فردی به نام فرید و شاهین صورت گرفته بود.در حالی که تحقیقات ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید که فرید به دلیل شدت جراحات وارد شده به ریه آن  به دلیل خونریزی زیاد جان باخت.

پس از مرگ فرید شدت تحقیقات افزایش پیدا کرد و پس ازگذشت چهار روز از ماجرا شاهین در یکی از شهرهای شمالی تهران دستگیر و به جنایت مرتکب شده اعتراف کرد و ابراز پشیمانی نمود.

شاهین در تشریح این موضوع گفت:

من کارگر خدماتی در بیمارستان هستم. آن روز از محل کار به خانه برگشتم و دنبال دوستم پویا رفتم. ما با هم سیگار خریدیم و مشغول صحبت بودیم که فرید که قبلاً او را هرگز ندیده بودم، از کنارمان عبور کرد و شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرد. او که به نظرم حال طبیعی نداشت و مست بود، عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد.

من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.

همچنین در ادامه بیان کرد:

همان موقع دوستانم سر رسیدند و گفتند، حالا دوستان فرید سراغم می‌آیند و مرا می‌زنند. به همین خاطر از ترسم فرار کردم و به شهرستان رفتم. من شب و روز گریه می‌کردم تا اینکه مأموران مرا بازداشت کردند. باور کنید من هیچ خصومتی با فرید نداشتم و خودش دعوا را شروع کرد، او حال طبیعی نداشت به همین خاطر دعوا را تمام نمی‌کرد. من برای دفاع از خودم مجبور شدم چاقویی را که در جیب داشتم، بیرون بیاورم.

در ادامه اعترافات، شاهین به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برای او کیفر  خواست صادر گردید. پرونده جنایت خیابانی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا هر چه سریعتر به آن رسیدگی شود این صورتی است که پدر و مادر شاهین خواهان قصاص قاتل هستند.

منبع:رکنا