فال انبیا امروز پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402 از سخنان باارزش پیامبران و پیش گویی های آنها گرد آوری شده است. فال انبیا الهی از فال های قدیمی در کشور ماست. اگر به پیامبران اعتقاد عمیق دارید از فال انبیا برای امور زندگی و مساعل خاص زندگیتان کمک بگیرید. سخنان پیامبران در این فال آرامش دهنده و انگیزه بخش برای شما خواهد بود. فال انبیا به صورت روزانه برای شما قرار میگیرد. اگر روزی در فال خود حرف های ناامید کننده دیدید با دادن صدقه از آن بگذرید. و به یاد داشته باشید فال و طالع بینی فقط برای سرگرمی است.

برای گرفتن فال انبیا امروز با چشمان بسته و تمرکز حواس سوره حمد را بخوانید. سپس نیت کرده و از 1 تا 12 عددی را انتخاب کنید و به فال شماره مورد نظر مراجعه کنید.

فال انبیا امروز پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402

فال انبیا امروز پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402

فال انبیاء شماره 1

حضرت یوشع

در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار میگیرد . چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام میدهید ،از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می شود . یک سفر دریایی در طالع شما دیده میشود.

فال انبیاء شماره 2

حضرت اسحاق

ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیا ر نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیت توشود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو راامید مال است، زود به آن برسی .

با همه کس دوستی و یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفرنیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیاء شماره 3

حضرت ایوب (ع)

ای دارنده ی فال بدان چیزی از دست تو رفته است و به علت فقدان آن غم میخوری اما عاقبت کار را نمیدانی ، اگر صبر کنی ب ههر امیدی که داری خواهی رسید پس در خلوت با خدا باسش که عاقبت به خیر خواهی بود . در این چند روزه آینده به سعادت خواهی رسید اگر قصد سفر داری بکن که نیکست . روزهای شنبه و پنج شنبه برای تو خوبست تا به مقصود برسی .

اگر نیت عقد قرار دادی داری دست نگهدار که بد است و خودت را به زحمت نیانداز که ستاره ای نحس در طالع تو میبینم .صبر کن و صدقه بده تا آنچه از خدا طلب میکنی بدست آوری . از طرف شخصی کار شما رونق میگیرد و از او بزرگی و راحتی خواهی یافت و امور به مراد دل تو شود. به چیزی که در انتظار آن هستی خواهی رسید انشا الله.

فال انبیاء شماره 4

حضرت داوود

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال انبیاء شماره 5

حضرت ذوالکفل

به نظر میرسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده های زیادی میدهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید کاری را که مقصود دارید انجام دهید در ان موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید.

ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید . ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت . چیزی را که منتظرش هستید اتفاق می افتد.

فال انبیاء شماره 6

حضرت عیسی

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی .

هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش.

فال انبیاء شماره 7

حضرت محمد

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی .

روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیاء شماره 8

حضرت لقمان

به نظر میرسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن میباشد . چیزی را که از دست داده اید دوباره به دست می آورید اگر قصد ازدواج دارید خیر است انجام دهید ولی قبلا از فهم و دانایی و سلامت عقل او مطمئن شوید از مشکلی که دارید رها میشوید باید به خداوند توکل و توسل کنید.

چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد در ضمن کینه توزی نکنید تا از سلامت برخوردار باشید اگر کسی به شما بدی کرد او را ببخشید . از این راه به عزت میرسید ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالی خود برسید نام نیکی از شما بر جای خواهد ماند.

فال انبیاء شماره 9

حضرت نوح

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب می دهدو مرتب رنج میبری ولی با استعانت ازذات پروردگار بزودی روح تو از هرتفکری ناصواب آسوده می گردد و از گرفتاریهای موجود خلاص می گردی وکاری مشروح به تو پیشنهاد می شود که از آن کار بهره مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر می شوی، انشاءالله.

فال انبیاء شماره 10

حضرت هارون

ای صاحب فال در اثرمساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان ، رونقی در زندگی تو حصل میگردد که سرمایه کارت بالا می گیردوجزو، سرمایه داران بزرگ میشوی ، پس شکرانه خداوندی را بجای آور و از آن سرمایه بدیگران انفاق کن و از بخل و حسد بپرهیز و از اندوختن مال جداً خودداری کن تادر دنیا و آخرت رستگار شوی،انشاءالله.

فال انبیاء شماره 11

حضرت یوسف

ای صاحب فال ! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته دیگر صبرکن و از طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامتی بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله.

فال انبیاء شماره 12

حضرت یحیی

ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که بزودی اسباب آسایش تو فراهم می گردد و از غم و اندوهی که داری خلاص می شوی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود.سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هرروزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای بجای آری که موفق و درستگار خواهی شد،انشاءالله.