یکی از بهترین کسب و کار برای مغازه داری در روستا با درآمد بالا، فروش ابزارآلات کشاوری و سم فروشی هست.اگر مخواهید مغازه ی شما جزو مغازه های پردرآمد باشد این مطلب را تا انتها بخوانید.

اکثر روستاها معمولا جمعیت کمتری از 100 خانوار ( کمتر از 500 نفر ) دارند و احتمال زیاد سوپرمارکت در روستای شما موجوده. پس اگر دنبال مغازه داری در روستا هستید بهتره تا به حال هرچیزی که پیشنهاد داشتید را کنار بگذارید.

پردرآمد روستا

مغازه خوب در روستا چیست ؟

برای اینکه مغازه دار موفقی در روستای خودتان باشید و حتی دیگرروستاها هم سراغ شما بیایند یک شغل خوب معرفی می کنیم.

بله ، سم فروشی و فروش ابزارالات و ادوات کشاورزی و خرید و فروش بذر در روستا هست.

مغازه های پر درآمد برای روستا معرفی کنم ؟

اگر دنبال مغازه در روستا هستید، از پایین صفحه به سوالات زیر پاسخ بدید تا پیشنهاد داده شود. ممکن است در پیشنهادات یکسری راهکار ها داده شود که شما را از داشتن مغازه بی نیاز کند. پیشنهادات در همین صفحه و بخش نظرات اعلام خواهد شد.

سوالات برای پیشنهاد مغازه در روستا :

  1. جمعیت روستا
  2. مغازه های فعالِ فعلی
  3. فاصله روستا تا اولین شهرستان
  4. سرمایه نقد شما
  5. آیا مغازه از خودتان هست یا اجاره می کنید؟
  6. زمین دیم و سوله دارید؟

مثلا در جواب بگین، روستا 400 نفر جمعیت دارد و 50 کیلومتر با اردبیل فاصله دارد و 40 میلیون سرمایه دارم. مغازه نیز از خودمان هست و اجاره ای نمی باشد.

لازم به ذکر هست که پاسخ به سوال اینچنینی خیلی پیچیده هست و حتی اسم برای مغازه هم در موفقیت شما اثرگذار هست. چه برسد به اینکه مشخص نباشد شما چه میزان سرمایه و در کدام روستا و استان حضور دارید.

پاسخ از طرف مدیریت وان مارکت یا دیگر بازدید کننده ها برای شما داده خواهد شد. لازم نیست حتی 1 ریال بابت هیچ مشاوره ای پرداخت کنید و بهترین کار پرسش و تحقیق در فضای اینترنت و اقوام هست.

ما در خدمت شما هستیم.