افزایش فروش سوپر مارکت ها به عوامل متعددی بستگی دارد امروزه روش های قدیمی فروش صرفا نمی تواند موجب فروش چند برابری اجناس سوپر مارکت ها شود.

تنها فروش با قیمت مناسب و ارایه ی جنس خوب نمی تواند فروش خوب را تضمین کند لذا باید با روش های نوین وارد عرصه رقابت در فروش شوید.

جذب مشتری سوپرمارکت ها

راهکار هایی برای فروش بیشتر سوپر مارکت ها

امروزه همانطور که در جریان هستید تبلیغات و نوع آن حرف اول را در افزایش فروش می زند. حال باید به این نکته توجه داشته باشید چه نوع تبلیغاتی مناسب برای فروش سوپر مارکت ها می باشد.

برای فروش بهتر و چند برابری دانستن این نکته کاملا ضروری  است که شما  باید ارتباط موثر با مشتری ها و مردم منطقه داشته باشید.

افزایش فروش سوپر مارکت

افزایش فروش سوپر مارکت

روش های این ارتباط موثر تنها خوشرویی و ارایه جنس خوب نیست شما علاوه بر این موارد  یابد در عصر جدید مشوق های لازم برای جذب مشتری را داشته باشید.

مشوق هایی برای جذب مشتری

شما برای اینکه فروش بیشتری داشته باشید ابتدا باید در منطقه دیده شوید شاخص بودن و متفاوت بودن رمز موفقیت شما در اینکار است.

برای اینکار بهتر است سراغ کسانی بروید که متخصص تبلیغات در زمینه های مختلف هستند.وقتی با متخصصین تبلیغات شروع به فعالیت کنید به گونه ای سریع به موفقیت خواهید رسید که حتی باورش برای خودتان نیز سخت خواهد بود.

شروع افزایش فروش سوپر مارکت

برای مثال شرکت نگاه نو با متخصصین امر تبلیغات خدمات گسترده ای را در اختیار مشاغل مختلف برای افزایش فروش قرار داده است.

شما می توانید با همکاری این شرکت مشوق های لازم را در اختیار مشتری ها قرار دهید.

برای مثال تصور کنید که با کارت ویزیتی که داریدمشتر های شما بتوانند از این کارت استفاده دیگری نیز داشته باشند. و این کارت شما به جای اینکه دور انداخته شود در کیف مشتریان نگهداری شود و از خدمات آن بهره مندگردند.با همین روش ساده و کاربردی بسیار سریع تبلیغات شما متفاوت خواهد بود.

افزایش فروش سوپر مارکت با وی کارت

شرکت نگاه نو با وی کارتی که در اختیار شما قرار می دهد ضمن اینکه سریع در منطقه یا محله ی خود دیده خواهید شد افزایش چند برابری مشتری های شما را نیز در پی خواهد داشت.

نمونه وی کارت - کت و شلوار فروشی

نمونه وی کارت – کت و شلوار فروشی

شما با دریافت وی کارت از این شرکت با مشخصات و تبلیغات خود شما که روی کارت درج شده به مشتری این امکان را می دهید از جوایز و خرید های با تخفیف  بهره مند گردند.در واقع شما با کارت خود خدمات مختلفی را در اختیار مشتری ها قرار می دهید.(هزینه جوایز و خدمات با تخفیف بر عهد شرکت نگاه نو می باشد و شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید.)

این کار باعث می شود ظرف مدت کوتاهی اغلب افراد محل برای دریافت این کارت از شما خرید کنند و به همین سادگی فروش شما چند برابر می شود.

هزینه ی وی کارتی که در اختیار شما قرار می گیرد حتی کمتر از هزینه ایست که برای یک کارت ویزیت معمولی پرداخت می کنید. با هزینه ای کمتر و کیفیت بیشتر و با طراحی و متن دلخواه شما.

چه چیزی باعث می شود مشتری برای دریافت وی کارت از شما خرید کند

  • خرید با تخفیف از فروشگاههای طرف قرار داد با شرکت نگاه نو
  • دریافت جوایز مختلف با قرعه کشی من جمله لوازم خانگی، سفر رایگان،اقامت در هتل به صورت رایگان،سفرهای زیارتی و تفریحی، استفاده از خدمات فست فود ها و رستورانها به صورت رایگان، تبلت و گوشی و صدها جایزه دیگر.
  • دریافت کارت های بیشتر از شما برای استفاده از خدمات و فروش با تخفیف سایت wewon.ir

روش استفاده از وی کارت

وقتی مشتری از شما خرید کرد شما وی کارت (کارت ویزیت کد دار) را در اختیار مشتری قرار می دهید و پیشنهاد می کنید  به پاس خرید شما می توانید از خدمات متنوع کارت ما با مراجعه به سایتwewon.ir و ثبت کد روی کارت در سایت از فروشگاههای یا موسسات و مجموعه های مختلف با تخفیف خرید کنید.

همچنین علاوه بر آن از خدمات آن ها استفاده کنید و با ثبت این کد در قرعه کشی ها مختلف این سایت شرکت کرده و جایزه ببرید.

لازم به ذکر است برای استفاده از تخفیف و یا جوایز ارایه کارت شما برای مشتری الزامی می باشد. در واقع کارت فروشگاه شما در همه جا ارایه شده و تبدیل به برند معتبری خواهد شد.

شایان ذکر است تمامی  خدماتی که این شرکت برای افزایش مشتری در اختیار شما قرار می دهدبرای شما رایگان بوده و هیچ هزینه ای ندارد.