اینستاگرام برترین برنامه ی ایرانی از نظر کاربرد تجاری ( پیج کاری ) شناخته می شود.

اینستاگرام به قدری قدرت و نفوذ پیدا کرده که هر کسی بتواند در حوزه کاری خودش پیج موفق داشته باشه، رشد باورنکردنی رو تجربه خواهد کرد. این رشد نه 2 برابر نه 3 برابر بلکه 100ها برابر تصورات شما خواهد بود.

بیش از 60میلیون ایرانی در اینستاگرام عضو هستند.

بیش از 1میلیاردنفر از کل دنیا این برنامه را نصب و فعال دارند و استفاده می کنند.

روزانه بیش از 100میلیون عکس در اینستاگرام بارگزاری می شود.

به همین دلیل هست که 28تا از برترین برنامه های ایرانی و خارجی رو معرفی کردیم تا راحت تر بتوانید نتیجه بگیرید. قطعا دوست دارید مشتری زیادی به پیج خودتون جذب کنید و فالوورای زیادی داشته باشید. حتما دوست دارید هیچ کامنتی فیک نباشه و همه ی سوالات داخل کامنت ها و نظرات ارسال شده واقعی و اختیاری باشد.

  1. Snapseed

  2. A Color Story

  3. VSCO

  4. Likee ir

  5. Priime

چرا باید از این اپلیکیشن استفاده کنید؟

استفاده از برنامه های کمکی برای اینستاگرام باعث می شود شما پست های بهتری ارسال کنید.باعث می شود کنترل خوبی روی محتوا داشته باشید و از گرافیک بهتری بهره ببرید.باعث میشود زمان خوبی برای استوری را پیدا کنید.باعث می شود کامنت های را به درستی مدیریت کنید و پاسخ ها را تحت کنترل داشته باشید.باعث میشود افزایش فالوور واقعی را تجربه کنید. برنامه ها اکثرا پولی هستند اما شما می توانید از بخش رایگان این برنامه ها استفاده ی مفید رو ببرید.

برای اینکه پست های شما جلب توجه کنند، باید خیره کننده باشند!

اپلیکیشن Snapseed

برنامه ی Snapseed برای ادیت عکس های گزینه مناسبی هست که توسط خود گوگل طراحی شده است.

1

دانلود نسحه ios

دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن A Color Story

جزو برنامه های عالی برای پیج کاری هست و می توانید تصاویر را برند کنید. در واقع همان کاری که شرکت های بزرگ برای محتوای پیج کاری انجام میدهند و قالب پستهاشون یکی هست.

2

دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن VSCO

اپلیکیشن vsco یکی از برترین برنامه های ادیت عکس و ویدیو هست به گونه ای که انگار کار یک فوق حرفه ای بوده.

3

دانلود ios vsco

دانلود اندروید

اپلیکیشن جدید Likee ir

این اپلیکیشن از ایران و استان ها پشتیبانی می کنه ( مدیر ایرانی دارد ) و کاملا عملکرد تجاری داره. برخلاف اپلیکیشن های دیگه ی که اینجا معرفی میشوند ، این برنامه مستقیما روی فروش و جذب مشتری در اینستاگرام کار میکنه.درواقع شما با این برنامه ادیت عکس یا ویدیو انجام نمیدید ، بلکه پیج کاری را با شیوه ی تخفیف در اپ ثبت میکنید و تمام. به همین سادگی مشتریای زیادی سرازیر پیج کاری شما می شوند که اگر لازم دونستن فالوو میکنند.

5

دانلود نسخه اندروید

دانلود اپلیکیشن Priime

اپلیکیشن priime یکی دیگر از برنامه های مدیریت تصاویر و پست های اینستاگرام هست.

6

دانلود نسحه ios