متاسفانه دختر دو ساله بر اثر اتصالی کولر آبی جان خود را از دست داد. مرسانا دختر کودک دو ساله زرندی هنگامی که صدای آژیر ساختمان به صدا در میاد از خواب بیدار شده و کفش هایش را پوشیده و به حیاط می رود اما آبی که هنگام سرویس کاری از کولر تخلیه شده باعث می شود که با اتصال به برق جان کودک را بگیرد. در ادامه از سایت وان مارکت می خوانید.

مرگ کودک دوساله با اتصالی کولر آبی/با رسیدن فصل گرما مراقب کولرها باشید

مرگ کودک دوساله با اتصالی کولر آبی/با رسیدن فصل گرما مراقب کولرها باشید

محمدرضا عسگرزاده پدر کودک گفت: فرزندم تنها در خانه خواب بود و من بعد از قطع برق شروع به سرویس کاری کولر کردم که مقداری از آب کولر از آن خارج شده بود و به اطراف ریخته بود.

ایشان در ادامه گفت: پس از اینکه کار سرویس کاری کولر تمام شد برق را وصل کردم و صدای آژیر دزدگیر خانه به صدا درآمد مرسانا از خواب پرید و کفش هایش را پوشید و به حیاط آمد و به محض اینکه پاهایش را روی آب گذاشت برق او را گرفت و نقش زمین شد.
پدر مهربان مرسانا در حالی که اشک چشمانش را فرا گرفته بود گفت: بلافاصله او را در آغوش گرفتم  در حالی خون از بینیش می آمد شاهد پرپر شدن فرزندم جلو چشمانم بودم و او را از دست دادم.
آقای عسگرزاده دارای دو فرزند پسر و یک دختر بود که در این حادثه از دست رفت. پدر داغدار مرسانا از روستای علی آباد علیای زرند به همه پدرها توصیه کرد با توجه به شروع شدن فصل گرما نکات ایمنی را هنگام سرویس کولر رعایت کنید تا مانند من داغدار نشوید و چنین حوادثی رخ ندهد.