اینستاگرام یکی از نرم افزار های پرطرفدار بین مردم و جوانان می باشد بسیاری از افراد از این نرم افزار کسب و کار خودشان را انجام می دهند و صاحب مشاغل خانگی کوچک و یا بزرگ هستند. خیلی از افراد در پیج های شخصی خودشان به تبلیغ مشغول هستند و از این کار درآمد های خیلی خوبی دارند بسیاری از سلبریتی ها و افراد مهم هم از صفحات اجتماعی خودشان پول در می آورند و خود اینستاگرام بر اساس الگوریتم هایش به آنها درآمد می دهد.

اما خیلی از افراد هم برای کسب درآمد به تازگی وارد این نرم افزار شده اند و صفحه خودشان را تولید کرده اند و مشغول کسب و کار اینترنتی شده اند.

و این افراد به دنبال افزایش جذب فالور و بازدید مثبت از پیج کاری شان هستند روش های زیادی وجود دارد که بتوانید فالور های خودتان را افزایش دهید تا طبق الگوریتم های اینستا پیش بروید و دچار خطا و مشکل نشوید.

نرم افزار اینستاگرام یکی از نرم افزار های مفید برای بازایابی می باشد چون طیف زیادی از مخاطبان به خصوص کسب و کارها در آن فعالیت دارند و خیلی از افراد دارای صفحات اجتماعی می باشند و در این نرم افزار شبانه روز فعالیت دارند.

روش های جذب فالوور در اینستاگرام

فالور در اینستاگرام

فالور در اینستاگرام

استفاده از تقویم محتوا:

تقویم محتوا یعنی برنامه ریزی برای گذاشتن پست که این کار به شما کمک می کند در یک مناسب خاص و روزهای مهم برنامه ریزی داشته باشید برای انتشار یک پست جدید و ارایه یک مطلب تازه. باید دقت داشته باشید که مطالب تکراری منتشر نکنید چون مخاطبان پیج شما از شما توقع یک مطلب جدید و تازه دارند.

استفاده از تصاویر و کلیپ های جذاب و با کیفیت:

شما باید از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید چون کلیپ ها و تصاویر بی کیفیت باعث جذب کاربران نمی شود و توجه آنها را به خودش جذب نمی کند.

بنابراین شما باید از باکیفیت ترین تصاویر برای جذب مخاطب و کسب و کار خودتان استفاده کنید تا بتوانید تاثیرات خیلی خوبی روی مخاطبان بگذارید.

استفاده از بخش آنالیز اینستاگرام:

پیج و اکانت خودتان را به تجاری تبدیل کنید چون این کارباعث می شود که اطلاعات کافی با مخاطبان خودتان داشته باشید و با مخاطبان خودتان در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین زمان برای منتشر کردن پست را داشته باشید.

تگ کردن افرادی که با شما در تعامل هستند:

شما می توانید از تگ کردن افرادی که از برند و محصولات شما استفاده می کنند استفاده کنید چون این کار باعث ارتباط بیشتر شما و افراد می شود.

استفاده از هشتگ خای هدفمند در بیو اینستاگرام:

بیو اینستاگرام باید خلاصه،کوتاه و مفید و در عین حال جذاب باشد. چون کاربران در نگاه اول متن بیو شما را مشاهده می کنند و باید جوری نوشته شود که جذب آن شوند.

سوال از کاربران:

پست های یکنواخت منتشر نکنید چون مخاطبان از پست های یکنواخت خسته می شوند و این کار باعث ریزش کاربران شما می شود. پست یکنواخت یعنی پستی که خنثی است و تعامل زیادی ندارد و مشارکت افراد در آن پایین می باشد. یکی از راه های جذب فالور تولید محتوا بحث برانگیز می باشد.

استفاده از آیکون اینستاگرام در سایت و قالب ایمیل:

یکی از تکنیک های جذب فالور این است که از از اینستاگرام در سایت استفاده کنید. چون با این کاربران به سادگی و در زمان کوتاه صفحات شما را دنبال می کنند.

انتشار محتوای اینستاگرم در سایر شبکه های اجتماعی:

شما می توانید برای جذب فالور پست های اینستاگرام خودتان را در فیس بوک، توییتر، کانال تلگرام قرار دهید این کار باعث افزایش رشد فالور های پیج شما می شود.

برگزاری مسابقه و کمپین تبلیغاتی:

از مخاطبان خودتان در قالب یک مسابقه بخواهید که یک پست از شما را استوری کنند و یا دوستان خودشان را زیر پست های شما منشن کنند و برای این کار تخفیف و مسابقه جالبی طراحی کنید.

تعامل همه جانبه:

کانال ارتباطی شما یک طرفه نباشد و حتما تعامل بین افراد وجود داشته باشد. چون یک طرفه بودن ارتباط باعث دلسرد شدن مخاطبان شما و ریزش بازدید کننده های شما می شود.

پرهیز از متن های زیاد در پست ها:

چون اینستاگرام اغلب در گوشی افراد است و مخاطبان علاقه زیادی به خواندن مطالب طولانی ندارند و این کار خسته کننده می باشد. سعی کنید مطالب مهم را در قالب عکس به نمایش بگذارید.

استفاده از هشتگ مناسب:

هشتگ ها بسیار کاربردی می باشد و شما باید از هشتگ های جذاب و مفید در زیر پست های خود استفاده کنید. شما می توانید از 30 هشتگ در هرپست استفاده کنید که بهترین تعداد برای هرپست بین 5تا7 تاست.

استفاده از لینک های مختلف:

به جای استفاده از یک لینک در بیو خودتان از چند لینک تبلیغاتی استفاده کنید مثلا لینک کانال تلگرام، صفحه سایت و… که البته در بیو فقط یک لینک می توانید قرار دهید اما راه هایی وجود دارد که از چند لینک استفاده کنید.

نکته:

به هیچ عنوان برای افزایش فالور های خودتان از ربات استفاده نکنید چون این نرم افزار خیلی حساس است و ممکن است صفحه ی شما را به طور کامل حذف کند.