شهر سرعین با چشمه های آب گرمش که از دل طبیعت میجوشد بهترین شهر گردشگری اردبیل است.سرعین در کنار این چشمه های ابگرم، امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را برای گردشگران فراهم آورده است.به واسطه وجود این آب گرم ها هتل ها و استراحت گاه های زیادی در این شهر برای مسافران ساخته شده است همچنین آب گرم های سرعین دارای سونا ،جکوزی ،استخرهای مجزا برای آقایان و بانوان و…است.در این قسمت سه تا از آبگرم های معروف سرعین را به شما معرفی خواهیم کرد.

آبدرمانی شهر آفتاب

ساعات فعالیت:  ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۳۲۲۲۰۶۳۰-۰۴۵

آدرس: سرعین، میدان ولیعصر، جاده سلامت، آبدرمانی شهر آفتاب

1 2

آبدرمانی شهر آفتاب در دره پهنلو واقع شده و تا مرکز شهر پنج دقیقه فاصله دارد. این مجتمع آب درمانی چهار طبقه در محیطی منحصر به فرد، تمیز و مجهز آماده خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران می باشد. آب معدنی مجتمع آب درمانی شهر آفتاب دارای خواصی مانند تسکین دردهای عضلانی، تسکین دردهای ماهیچه ای و آرامش اعصاب می باشد.
از امکانات آبگرم شهر آفتاب می توان به استخر عمومی بانوان، استخر عمومی آقایان، استخر کودکان، سالن ماساژ، سالن ماساژ ماهی (فیش اسپا)، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، استخر آب سرد، دوش، بخش خصوصی، وان اختصاصی،   صندوق امانات، بوفه، کافی شاپ، پارکینگ رایگان و غیره اشاره کرد.

Untitled 1

آب درمانی سبلان

ساعت کاری: 08:00 الی 24:00
شماره تماس: 045-32224060
آدرس: سرعین، خیابان دانش، روبروی هتل بین المللی لاله، آبگرم سبلان

Untitled 2

آب درمانی سبلان اولین مجتمع درمانی سرعین است که با مساحت بیش از 7200 متر مربع و دو طبقه بزرگترین مجتمع آب درمانی سرعین محسوب می شود. آب درمانی سبلان خاصیت درمانی برای اسپاسم عضلانی، بیماری های پوستی و بیماری های مفصلی دارد. یکی از خدمات مهم این سالن پزشکی و دستگاه فیزیوتراپی آن است که به عنوان گزینه ای مناسب برای درمان افراد مبتلا به اختلالات عصبی، اسکلتی و ماهیچه ای دیده می شود.

1 3

امکانات آبگرم سبلان شامل استخر عمومی بانوان، استخر عمومی آقایان، بخش فیزیوتراپی، چهار سونای خشک، دو سونای بخار، استخر کودکان، جکوزی، استخر آب سرد و صندوق امانات می باشد.از مزایای این مجموعه استفاده همزمان آقایان و بانوان در دو قسمت مجزا می باشد.

آب درمانی 9 چشمه

ساعت کاری: 08:00 الی 24:00
شماره تماس: 32221930-045
آدرس: سرعین، ابتدای خیابان مسیر سلامت، دره زیبای پهنلو، آب درمانی 9 چشمه

1 4

آبگرم 9 چشمه در دره پهنلو قرار دارد و از چشمه های آبگرم پهنلو می آید.

آب معدنی این مجتمع آب درمانی تازه تاسیس دارای خواص درمانی برای التیام دردهای روماتیسمی و دیسک کمر می باشد.

Untitled 3

امکانات آبگرم 9 چشمه شامل استخر آب گرم مردانه، استخر آب گرم بانوان، استخر ویژه کودکان، استخر آرامش، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، استخر آب سرد، اتاق نمک، حمام ترکی، تونل باران، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی و تجهیزات، صندوق امانات، حمام، فروشگاه، بوفه، پارکینگ و…در دو قسمت مجزا برای بانوان و آقایان میباشد.