وقتی اسم شهر سرعین را میشنویم ناخداگاه چشمه های آب گرم سرعین یادمان می افتد.البته که این شهر گردشگری استان اردبیل امکانات تفریحی زیادی دارد اما چشمه های طبیعی آب گرمش که به چشمه های شفابخش معروف است چیز دیگریست که نمیتوان از آنها گذشت.در ادامه میخواهیم شما را با دو تا از بهترین آب گرم های سرعین آشنا کنیم.

آب درمانی ایرانیان

ساعات فعالیت: ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۳۲۲۲۴۰۵۰-۰۴۵

آدرس: سرعین، بلوار سبلان، آبدرمانی ایرانیان سرعین

1

آبگرم ایرانیان یکی از بزرگترین و معروف ترین چشمه های آب گرم شهر سرعین است که در ورودی این شهر قرار دارد.

فضای داخلی این آبگرم مانند استخرهای مدرن طراحی شده است و تنها آبگرم دارای سرسره در سرعین است. بنابراین، اگر می خواهید فضایی مانند استخر یا پارک آبی را امتحان کنید، آب درمانی ایرانیان بهترین گزینه است. از خواص درمانی این آبگرم می توان به درمان بیماری های عضلانی، روماتیسم، درد مفاصل، درمان بیماری های پوستی و آرامش اعصاب اشاره کرد.
از امکانات آبگرم ایرانیان می توان به استخر عمومی بانوان، استخر عمومی آقایان، استخر کودکان، استخر آب درمانی، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، حمام ترکی، سرسره آبی، سونای نمک اشاره کرد.همچنین دارای  سالن بدنسازی و جکوزی، صندوق امانات، دوش، توالت، پارکینگ رایگان و غیره که آقایان و بانوان در قسمت های مجزا میتوانند همزمان استفاده کنند.

Untitled

آب درمانی رویال پارک

ساعت کاری: 08:00 الی 24:00
شماره تماس: 045-32222222
آدرس: سرعین، خیابان دارایی، روبروی هتل لاله، آبدرمانی رویال پارک

1 1

یکی از مجهزترین و مجلل ترین آبدرمانی های سرعین، آبدرمانی رویال پارک است. این آب درمانی در هتل چهار ستاره رویال پارک سرعین قرار دارد و زیر نظر انجمن جهانی آب درمانی فعالیت می کند. حوضچه های آب معدنی این آب درمانی از چشمه گاومیش گلی  پر می شود و به همین دلیل دارای خواص درمانی بسیاری مانند تسکین درد مفاصل، بیماری های پوستی و گرفتگی عروق است.

2

از امکانات آبگرم رویال پارک می توان به استخر آب گرم، اتاق ماساژ، استخر آب سرد، صندوق امانات، استخر کودکان، سالن بدنسازی، فروشگاه، استخر آب سرد، سشوار دیواری، جکوزی، سونای بخار، ماساژ درمانی، سونای خشک، نمازخانه اشاره کرد. سیستم ضد عفونی، دوش، توالت، تردمیل، سنگ آرامش، بوفه، کافی شاپ، پارکینگ رایگان و غیره را نیز دارد که دارای امکان استفاده همزمان آقایان و بانوان در قسمت های جدا از هم وجود دارد.