میر هاشم موسوی از افزایش مبلغ وام بازنشستگان این سازمان به بیست میلیون تومان خبر داد. مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: تصمیماتی در مورد افزایش مبلغ وام بازنشستگان در سال 1402 گرفته شده است. در صورتی که درخواست تغییر مبلغ وام تایید شود. مبلغ وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از دوازده میلیون تومان به بیست میلیون تومان تغییر خواهد کرد.

خبر خوب، وام تامین اجتماعی افزایش یافت

خبر خوب، وام تامین اجتماعی افزایش یافت

میر هاشم موسوی-مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود: در روزهای گذشته وام سی و پنج هزار نفر از عزیزانی که در سال 1401 متقاضی وام بودند، پرداخت شد. به گفته ی موسوی درخواست افزایش مبلغ وام به هیأت مدیره و هیأت امنای سازمان پیشنهاد شده است. این درخواست در حال بررسی است و هنوز به طور قطعی تصویب نشده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان را از اقدامات سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: از سال گذشته ۳۵ هزار نفر متقاضی وام قرض‌الحسنه باقی مانده بودند که طی چند روز گذشته وام این عزیزان پرداخت شد.

میرهاشم موسوی افزود: برای سال ۱۴۰۲ نیز فرآیند پرداخت وام طی روز‌های آینده تکمیل می‌شود و پیشنهاد افزایش مبلغ وام در سال جاری نیز به هیأت‌مدیره و هیأت امنای سازمان تأمین‌اجتماعی و صندوق‌های تابعه ارائه شده که در صورت تصویب این پیشنهاد، مبلغ وام قرض الحسنه پرداختی به بازنشستگان از ۱۲ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

منبع :yjc/.