بانک مرکزی از رایگان بودن ثبت نام وام فرزند آوری و ازدواج خبر داد. در چند سال اخیر تعدادی از افراد سودجو و کلاهبردار با راه اندازی سایت هایی با عنوان ثبت نام وام ازدواج، فرزند آوری و …، مبالغی از متقاضیان وام به جهت ثبت نام دریافت نموده اند. بانک مرکزی برای جلوگیری از این گونه کلاهبرداری ها اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه ای جهت ثبت نام تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری و ازدواج کرده است.

ثبت نام وام ازدواج و فرزند آوری رایگان است

ثبت نام وام ازدواج و فرزند آوری رایگان است

در همین راستا بانک مرکزی اعلام نموده است: مراقبت افراد سودجو و سایت های کلاهبرداری باشید و برای ثبت نام وام ازدواج و فرزند آوری فقط از طریق وبسایت https://ve.cbi.ir اقدام نمایید. علاوه بر این، بانک مرکزی تاکید نمود: ثبت نام وام ازدواج و وام فرزند آوری از طریق سامانه ی https://ve.cbi.ir کاملا رایگان است و بدون پرداخت هزینه می توانید برای این دو وام قرض الحسنه ثبت نام نمایید.

بانک مرکزی اعلام کرد: متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند فقط از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند توسط بانک مرکزی راه‌اندازی شده تا متقاضیان این تسهیلات به‌طور مستقیم و بدون واسطه در این سامانه ثبت‌نام کنند. در این زمینه لازم به ذکر است برخی افراد با مقاصد سودجویانه به طراحی سایت‌هایی برای ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کرده و مبالغی را به عنوان هزینه ثبت‌نام این تسهیلات دریافت می‌کنند.

بر همین اساس متقاضیان مراقب کلاهبرداری باشند و فقط از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir برای ثبت‌نام این تسهیلات اقدام و از پرداخت هزینه و وارد کردن اطلاعات خود در سایت‌های غیرمرتبط اکیداً خودداری کنند.

منبع: ایرنا