اوضاع طوری شده هرجا قدم بزارین فکر میکنید که همه ی مردم دنبال نظافت چی و خدمات تمیزکردن راه پله و ساختمان ..هستند.

سریعا شرکت نظافت در خانه میزنی و میبینی خبری از مشتری نیست و فکر میکنی پس اون همه مشتری کجارفت. این اتفاق برای اکثرا کسب و کارها و اکثر افرادی که شغل جدیدی راه اندازی می کنند اتفاق می افتد. اینجا هست که به فکر اشخاص بازاریابی و جذب مشتری برای شرکت نظافت ساختمان می آید.

منزل

تمام وقت در شرکت نظافت در منزل درگیری ؟

شاید تصور کنید که وقت اینکارارو ندارید(بازاریابی برای افزایش مشتری ) و صبح تا شب خودتون شخصا درگیر مشتری هستید. اما یک مشکلی وجود داره این وسط و اون هم عدم تمرکز روی بزرگ کردن کسب و کار هست.

فرصت های خیلی زیادی رو با عدم بازاریابی و بروزشدن از دست می دهید و حتی ممکنه در یک جای دیگه قادر به ادامه دادن نباشید. ما اینجا آموزش میدیم که چطور مشتریان بالقوه را تبدیل به پول واقعی کنید با کمترین هزینه

چالش های شرکت نظافت درمنزل

مشکلات شرکت نظافت در منزل رو می تونیم به چند مورد مهم تفکیک کنیم.

اولی جذب مشتری جدید و حفظ مشتری های قدیمی هست. دومی پیدا کردن کارمندان مناسب و نگهداری اونها هست. سومین چالش خدمات نظافت درخانه داشتن وقت برای رشد بیشتر هست.

نظافت درمنزل

پخش تراکت

آقا نترس تراکت سنتی هست درسته اما خیلی از مردم دنبال شرکت خدمات تمیزکردن خانه و نظافت هستند. یکبار تراکت به دستشان برسد کافی هست تا با شما آشنا بشن. بهتره یه پولی به چند تا سوپرمارکت بدید و استند یا بنر شرکت شمارو بچسبونن یه گوشه از سوپرمارکت و مثلا 1 سال بمونه و شما هر ماه 100هزار تومان به سوپرمارکت بدید.

تبلیغ برند و نام تجاری

حتما چند نوبت توی شبکه های اجتماعی مثل صفحات استانی اینستاگرام و تویتر و تلگرام تبلیع کنید. با هدف برندسازی این کارو بکنید وبیشتر روی اسم کسب و کارتان متمرکز باشید تا در ذهنها هک بشه.

تبلیغ دهان به دهان

کاری کنید که مشتری شما بعد از دریافت خدمات ، یک یا چند مشتری دیگه رو براتون به ارمغان بیاره. یعنی مثلا هر مشتری که دارید ، اگر معرف کسی بود در این صورت در خدمات بعدی تخفیف از شمابگیره. این کار باعث میشه مثلا بجای اینکه تنها اعضای خانواده ی درجه 1 شما تبلیغ کنند ، 100ها نفر هم این کارو بکنند.

بازاریابی دیجیتال

بهترین گزینه برای اینکه سریعا به بازارهدف دسترسی داشته باشید ، تبلیغات هدفمند در گوگل هست. بعد از این استفاده از برنامه هایی هست که محدود به منطقه هست و درواقع دسته بندی شهر و استان دارد و می توانید در اون برنامه ها هم ورود کنید برای تبلیغات و جذب مشتری برای شرکت نظافت در خانه.

فاصله گرفتن از رقبا

سعی کنید روشهایی رو پیش رو بگیرید که رقباتون اونجا کمتر حضور دارند. اینطور نباشه که وقتی دیدین رقیب شما توی یک کانال تلگرامی تبلیغ داده و شما هم سریعا همین کارو تکرار نکنید. به جای آن شما شیوه و روش دیگری را امتحان کنید و یا اینکه چندماه بعد به همان کانال تلگرامی تبلیغ بدهید.