این بار تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی کشور امارت، فلسطین و هنگ کنگ می رود. جام ملت های آسیا سال 2023 در کشور قطر و در استادیوم های احمد بن علی، عبدالله بن خلیفه، الجنوب، اجوکیشن سیتی، الثمامه، جاسم بن حمد و البیت برگزار می شود. در این رقابت ها تیم ملی 24 کشور آسیایی حضور دارند و در مقابل هم قرار خواهند گرفت. این مسابقات از تاریخ 22 دی ماه سال 1402 آغاز می شود و تا 21 بهمن ماه ادامه دارد.

برنامه بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا اعلام شد

برنامه بازی های تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا اعلام شد

مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا سال 2023 در روز پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه در دوحه قطر انجام شد و طی آن زمان و برنامه ی بازی های تمام تیم ها مشخص گردید. طبق این قرعه کشی تیم ملی کشورمان در 24 دی در مقابل تیم ملی کشور فلسطین قرار می گیرد و پس از آن در روزهای 30 دی و 6 بهمن به ترتیب با تیم ملی هنگ کنگ و تیم ملی کشور امارت به رقابت می پردازد.

پس از قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، برنامه بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی مشخص شد.

تیم ملی ایران که در گروه سوم این رقابت‌ها حضور دارد با تیم‌های فلسطین، هنگ کنگ و امارات همگروه است تا بازی‌های آنها در دوحه قطر طبق برنامه از پیش تعیین شده به شرح زیر برگزار شود.

* ایران – فلسطین ٢۴ دی
* ایران – هنگ کنگ ٣٠ دی
‌* ایران – امارات ۶ بهمن

به نظر شما ایران می تواند از پس امارات در این رقابت ها بر آید ؟ در بخش دیدگاه ها بنویسید..

‌جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی تا ۲۱ بهمن در ورزشگاه‌های الجنوب، البیت، احمد بن علی، الثمامه، اجوکیشن سیتی، جاسم بن حمد، عبدالله بن خلیفه و استادیوم بین‌المللی خلیفه قطر برگزار خواهد شد.

منبع مهرنیوز.