به گفته ی یک منبع موثق باشگاه پرسپولیس در آینده یک ستاره تیم سپاهان قرار است به این تیم بزرگ پایتخت ملحق بشود.پرسپولیس در فصلی که گذشت صدرنشین لیگ برتربود.یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در فصل گدشته سه بازیکن به نام های گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیع  از سپاهان خرید. سرمربی این تیم بزرگ پایتخت که از سه خرید خود بسیار راضی هست حالا دست روی یکی دیگر از ستاره های این تیم گذاشته حال باید منتطر بمانم آیا او موفق به خرید این بازیکن خواهد بود یاخیر. پرسپولیس برای قهرمان شدن فقط 2بازی فاصله دارد اگر بازیکنان پرسپولیس به سرمربی گری یحیی گل محمدی بتواند از این دو بازی 6 امتیاز دریافت کند قهرمان قطعی لیگ خواهد بود.

شکار بزرگ پرسپولیس از نصف جهان می آید

شکار بزرگ پرسپولیس از نصف جهان می آید

خرید جدید باشگاه پرسپولیس

هرچند با توجه به شرایط جدول اگر پیکان بتواند سپاهان را شکست دهد و پرسپولیس هم از سدگل گهر عبور کند،همین فردا قهرمانی پرسپولیس قطعی خواهد شد،با این حال روی کاغذ احتمال شکست خانگی سپاهان مقابل پیکان ضعیف است و به همین دلیل پیشبینی اکثر کارشناسان بر این است که جنگ قهرمانی به هفته آخر کشیده خواهد شد.در هفته پایانی پرسپولیس در قائمشهر باید به مصاف نساجی برود و سپاهان هم در کرمان میهمان مس است. با توجه به اینکه پرسپولیس برای قهرمانی دست بالاتر را دارد،این تیم می تواند در قائمشهر قهرمانی خود را قطعی کند و جام را بالای سر ببرد.در صورت وقوع این اتفاق،ششمین قهرمانی پرسپولیس در ۷ سال اخیر رقم خواهد خورد که رکوردی فوق العاده به حساب می آید و قرمزها دست نیافتنی تر ازقبل خواهند شد.نکته جالب در خصوص ۵ قهرمانی اخیر پرسپولیس این است که ۴ قهرمانی این تیم در شهرستان ها و دور از خانه قطعی شده است.

پرسپولیس بعد از سال‌ها موفق شد سومین قهرمانی خود را در لیگ برتر در لیگ شانزدهم بدست بیاورد. تیم مقتدر برانکو یکی پس ازدیگری توانست رقبای خود را از پیش رو بردارد و در فاصله ۳ هفته مانده تا پایان قهرمانی خود را مسجل کند.این قهرمانی پرسپولی سدر تبریزو بعد از شکست دادن ماشین سازی قطعی شد.در لیگ هفدهم هم اقتدار تیم برانکو ادامه داشت و آن‌ها باز هم در فاصله ۳ هفته مانده تا پایان بازی‌ها موفق شدند عنوان قهرمانی خود راقطعی کنند و به دومین قهرمانی متوالی برسد.دومین قهرمانی متوالی قرمزها بابرانکو در مشهد و بعد از برتری مقابل پدیده بدست آمد.

درلیگ هجدهم کمی شرایط عوض شد و تیم برانکو با اینکه شروع فوق العاده ای داشت و در اکثر هفته‌ها هم صدرنشین لیگ بود، در چند بازی آخر نتایج فوق العاده ای نگرفت ولی باز هم صدرنشین ماند و در هفته پایانی بعد از شکست دادن یک گله پارس جنوبی جم قهرمانی خود راقطعی کرد. بازی که در جم برگزار شد و پرسپولیسی ها سومین قهرمانی متوالی خود را در این شهر جشن گرفتند و جام را بالای سر بردند.در چهارمین قهرمانی پرسپولیس خبری از برانکو نبود و سرخ پوشان بایحیی گل محمدی موفق به کسب جام شدند. قهرمانی پرسپولیس درآن سال بعد از برتری مقابل نفت مسجد سلیمان قطعی شد.

پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس هم با یحیی گل محمدی بدست آمد ولی تفاوت آن با قهرمانی های قبلی این بود دیگر خبری از جشن قهرمانی در شهرستان نبود و پرسپولیسی ها بعد از برتری هفته پایانی مقابل پیکان موفق شدند در شهر قدس قهرمانی خود را قطعی کنند و جام رابالای سر ببرند. هرچند آخرین قهرمانی سرخ پوشان در تهران بدست آمد ولی این قهرمانی باز هم دور از خانه و ورزشگاه آزادی رقم خورد واین بار شهر قدس میزبان قهرمانی پرسپولیسی ها بود.حال باید دید بار دیگر پرسپولیسی ها بیرون از خانه می توانند قهرمانی خود راقطعی کنند یا اینکه شرایط برای گل محمدی و شاگردانش طوردیگری رقم خواهد خورد.

منبع: خبر ورزشی