فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه 4 خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان همیشگی آماده کردیم.

در حقیقت هیچ چیز وجود نداردو هیچ چیز این نسبیت را قطعی نمی کند.حتی فال انبیاء الهی نیز شامل این احتمالات است.
اینجا ،این گوشه ی نمور ذهن…تنها چیزی که هست فقط احتمال است.
احتمال وجود داشتن یا نداشتن ،در دنیایی متوهم از اتفاقات گنگ که شاید فال ها بتوانند مارا نجات دهند.
انسانها چیزی بیشتر از یک حادثه هستند و این را فال انبیاء الهی به خوبی به تصویر میکشد.

خود را از بند هرانچه که در انتظارتان است برهانید مطمئنا اتفاقات باشما مهربان خواهند بود.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه 4 خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه 4 خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه فروردین

 

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه اردیبهشت

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه خرداد

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد كه به خاطر شایستگی و كفایتی كه داری، موفقیتی کسب خواهی کرد كه باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌كند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه تیر

 

حضرت ادریس (ع)

ای صاحب فال بر تو بشارت كه به زودی به مقصود خود خواهی‌رسيد و آنچه را كه در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد كسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردی چون او به تو آسيب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خيال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها كاری بر نمی‌آيد مترس . سفر‌ی در پيش است كه در آن سفر آسودگی یابی اين چند روزه طالع تو نحسی دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوی. اين هفته با هيچ كس گفت‌وگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه مرداد

حضرت آدم ( ع)

ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش كه ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنايت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شكرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر كاری به خدا توكل كن و از مكر شيطان و شيطان صفتان بپرهيز و با مردم دانا درآميز و از نزاع و جدل، بگريز كه هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه شهریور

حضرت لقمان (ع)

ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصی متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلی هستيد خير است و حكمتی در آن می‌باشد. چيزی را كه از دست داده‌ايد دوباره به دست خواهیدآورد. از مشكلی كه داريد رها خواهید شد‌، بايد به خداوند توكل و توسل كنيد. چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد. در ضمن كينه‌توزی نكنيد تا سلامت باشيد و آرامش داشته باشید. اگر كسی به شما بدی كرده است، او را ببخشيد که از اين راه به عزت خواهید رسید.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه مهر 

حضرت موسی(ع)

ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده‌ای و یا آرزویی داری و باید راه‌کاری تازه پیدا کنی که از غم نجات یابی ان‌شاءالله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می‌بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن. از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، به خدا توکل داشته باش تا ان‌شاء‌الله حاجتت روا شود.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه آبان

حضرت شیث (ع)

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه آذر

حضرت خضر (ع)

ای صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روی تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهی‌شد و كارت رونق خواهد گرفت. سفری در پيش داری که خیر است ان‌شاءالله. از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياری كنند . زنهار راز دل خود را به كسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند؛ اما تو با كسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسی نبينی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارك است. دل در آرزوی چيزی بسته‌ای كه به زودی ميسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی .دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه دی

حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! نیّتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه بهمن

حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال! از تجربه‌ی بزرگان بهره ببر و مشورت دوستان را پذیرا باش که برای تو منفعت خواهد داشت. اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز خواهد گردید. اگر قصدی داری کمی دیگر صبر کن. ممکن است از طرف کسی غم و اندوهی به تو برسد؛ اما نگران نباش که به خیر و سلامتی رفع خواهد شد.

فال انبیاء الهی امروز پنجشنبه اسفند

حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی و مردم را از خودت خوشنود ساز. به تو از کسی فایده رسد. شخصی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید. با توکل بر خدا و تلاش و کوشش خودت به مراد دل برسی ان‌شاءالله