فال تاروت امروز سه شنبه 2 خرداد ماه را در سایت نی سانی برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

فالها قرنهاست با ما همراهند .

از زمان کیمیاگرها و شاید هم قبل تر .به دنیای رویا ها تعلق دارند که پا به دنیای واقعی نهاده اند.

درست از زمانی که انسانهایی با شنل های عجیب و رفتارهای عجیب تر کف دستان لرزان ادمی دیگر را میگرفتند و خط های کف دست را طی میکردند و با اخمهای درهم خبر از اتفاقات میدادند.

درنهایت نیز میگفتند که اگر کاری انجام دهی یک کار خوب خیرش را خواهی دید.

فال تاروت سه شنبه 2خرداد 1402

فال تاروت سه شنبه 2خرداد 1402

فال تاروت امروز سه شنبه فروردین

نام : محرومیت
مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید. بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

فال تاروت امروز سه شنبه اردیبهشت

نام : پایان یک ارتباط
این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت. البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

فال تاروت امروز سه شنبه خرداد

نام : به ثمر رساندن یک فکر
حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد. بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

فال تاروت امروز سه شنبه تیر

نام : ماجراجویی
دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید. اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است. با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

فال تاروت امروز سه شنبه مرداد

نام : افکار بیهوده
حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

فال تاروت امروز سه شنبه شهریور

نام : ازدواج
بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می سازد.

فال تاروت امروز سه شنبه مهر

نام : مذاکره و تایید
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

فال تاروت امروز سه شنبه آبان

نام : پیروزی پس از تلاش
اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

فال تاروت امروز سه شنبه آذر

نام : بانوی جوان
این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید.اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد. اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

فال تاروت امروز سه شنبه دی

نام : جشن و شادی
زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

فال تاروت امروز سه شنبه بهمن

نام : شروع عشق بزرگ
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

فال تاروت امروز سه شنبه اسفند

نام : یک موقعیت عالی
نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.