فال حافظ امروز یکشنبه 7 خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

همه میدانیم که زندگی پراز تصادفاتیست که قسمت‌های سرنوشت ما و انتخاباتی که در زندگی می‌کنیم را دستخوش تغییر قرار میدهندوهمگی در شکل‌گیری زندگی ما نقش دارند.

هر یک از این عوامل، به صورت مستقل و مختلف، تأثیراتی روی زندگی ما خواهند داشت. بنابراین، باید همیشه به خودمان اجازه دهیم تا با شجاعت و اطمینان، به سمت آینده پیش برویم و با قدرت و انرژی، به دستاوردهای بزرگی در زندگی خود دست یابیم.

ولی هرکسی در مسیر حداقل یک بار به چیزی نیاز دارد تااو را مطلع کند.فال حافظ انتخاب خوبی است برای اینکه بدانید در زندگیتان چه خبر است.

فال حافظ امروز یکشنبه 7 خرداد 1402

فال حافظ امروز یکشنبه 7 خرداد 1402

فال حافظ امروز یکشنبه فروردین

دل از من برد و روی از من نهان کرد/خدا را با که این بازی توان کرد
شب تنهاییم در قصد جان بود/خیالش لطف‌های بی‌کران کرد

تعبیر: بسیار ناراحت هستی، پلی شده ای برای موفقیت دیگران. جلوی ضرر را از هر جا بگیری به نفع توست. حاجتی داری که برای رسیدن به آن طاقت را از کف داده ای زود به نیت خودت می رسی به اندازه ی یک چشم برهم زدن.

فال حافظ امروز یکشنبه اردیبهشت

آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد/صبر و آرام تواند به من مسکین داد
وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت/هم تواند کرمش داد من غمگین داد

تعبیر: زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد. حاجتی داری که خیلی زود به آن می رسی به شرط اینکه حق دیگران را ضایع نکنی و بدان جوانی و زیبایی همیشه ماندنی نیست پس جمالت مغرور نباش.

فال حافظ امروز یکشنبه خرداد

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی/خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی
آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد/حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

فال حافظ امروز یکشنبه تیر

گر دست دهد خاک کف پای نگارم/بر لوح بصر خط غباری بنگارم
بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است/از موج سرشکم که رساند به کنارم

تعبیر: برای دوستان حاضری حتی جانت را هم فا کنی ولی کمی دوستانت را امتحان کن و ببین انها هم همین احساس را نسبت به تو دارند یا نه و فقط وقت خوشی با تو هستند. شفای دلت را از خدا بخواه. کاری کن که بعد از مردنت خوبی های تو همیشه ماندگار بماند. بیشتر با خدا باش و عبادت کن.

فال حافظ امروز یکشنبه مرداد

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش/که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش
شد آن که اهل نظر بر کناره می‌رفتند/هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تعبیر: رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.

فال حافظ امروز یکشنبه شهریور

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن/دور فلک درنگ ندارد شتاب کن
زان پیشتر که عالم فانی شود خراب/ما را ز جام باده گلگون خراب کن

تعبیر: بیشتر از این به مال و ثروتی که داری تکیه نکن و به آن مغرور نشو چون مال مثل خورشید از شرق طلوع می کند و از غرب افول می مناید یاد روزی باش که قرار است کوله باری از رفتارهایت را به آخرت ببری پس کارهای شایسته انجام بده به نیایش خدا بپرداز دلت را هم صاف کن که خدا با توست.

فال حافظ امروز یکشنبه مهر

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم/محتسب داند که من این کارها کمتر کنم
من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها/توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم

تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.

فال حافظ امروز یکشنبه آبان

حال خونین دلان که گوید باز/و از فلک خون خم که جوید باز
شرمش از چشم می پرستان باد/نرگس مست اگر بروید باز

تعبیر: شما جواب بدی را با خوبی بدهید تا دیگران ار رفتار خودشان شرمنده شوند. ناراحت و غمگین نباشید و به خداوند توکل کنید. خودتان یاعلی بگویید و مطمئن باشید موفق می شوید. انشاالله به زیارت کعبه ی مکرمه مشرف
می شوید.

فال حافظ امروز یکشنبه آذر

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است/یا رب این تأثیر دولت در کدامین کوکب است
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد/هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

فال حافظ امروز یکشنبه دی

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش/گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش
دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند/خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش

تعبیر: به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر کنید و عمل نمایید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده ی شما به سلامت بر می گردد. انشاالله.

فال حافظ امروز یکشنبه بهمن

سال‌ها دفتر ما در گرو صهبا بود/رونق میکده از درس و دعای ما بود
نیکی پیر مغان بین که چو ما بدمستان/هر چه کردیم به چشم کرمش زیبا بود

تعبیر: به خودت شک داری. آنچه را که در دست داری ارضائت نمی کند. فکر می کنی همگان می خواهند به تو لطف کنند و از روی ترحم جواب سلامت را می دهند. از سرگردانی خسته شده ای. آرزوهای زیادی داری این قدر خود را کوچک نشمار. خدا از نیات قلبی تو آگاه است و باز هم یاریت می کند.

فال حافظ امروز یکشنبه اسفند

به غیر از آن که بشد دین و دانش از دستم/بیا بگو که ز عشقت چه طرف بربستم
اگر چه خرمن عمرم غم تو داد به باد/به خاک پای عزیزت که عهد نشکستم

تعبیر: یارتان اگرچه از نظر مادی در مضیغه می باشد ولی بسیار مهربا و وفادار است. به او اعتماد کنید او تمام خوشی ها را بر خود حرام کرده تا بتواند شما را خوشبخت نماید. در رسیدن به حاجات شما هم کمکش کنید هر چند که او می گوید شرمنده است ولی شما باز هم یاری اش دهید.