فال حافظ امروز پنجشنبه 20 مهر برای متولدین دی ماه خبر از گذشته ی سخت شما می دهد و می گوید که خوشحال باشید زیرا روزگار سخت گذشته و از این به بعد جز خوشی چیزی نخواهید دید.

همچنین  فال حافظ امروز پنجشنبه 20 مهر برای متولدین بهمن ماه توصیه میکند که راز دلتان را به کسی نگویید حتی کوچکترین نشانه ای نیز از ان را برای کسی برملا نکنید.

فال حافظ امروز پنجشنبه 20 مهر برای متولدین اسفند ماه پیشنهاد میکند در هر کاری مشورت کنید به خصوص حالا که در شرایطی هستید که باید بین عقل و قلب یکی را انتخاب کنید.

در ادامه فال حافظ امروز پنجشنبه 20 مهر برای متولدین خرداد ماه میگوید که مواظب ناامیدی هایتان باشید. در راه رسیدن به موفقیت ، شکست هایی نیز وجود دارد صبور باشید و به راهتان  ادامه دهید.

فال حافظ امروز پنجشنبه 20 مهر برای متولدین مرداد ماه میگوید که تردید هایتان شما را فقط عقب می اندازد. ترسهایتان بیهوده است .رسیدن به موفقیت به شما نزدیک است اگر شروع به پیش روی کنید.

فال حافظ امروز پنجشنبه 20 مهر برای متولدین شهریور ماه خبراز بخت و ا

فال حافظ امروز پنجشنبه فروردین

حال خونین دلان که گوید باز

و از فلک خون خم که جوید باز

شرمش از چشم می پرستان باد

نرگس مست اگر بروید باز

تعبیر

شما جواب بدی را با خوبی بدهید تا دیگران ار رفتار خودشان شرمنده شوند. ناراحت و غمگین نباشید که با تلاش و همت خود و توکل بر خدا  مطمئناً موفق خواهید شد.

فال حافظ امروز پنجشنبه اردیبهشت

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

کجا روم چه کنم چاره از کجا جویم

که گشته‌ام ز غم و جور روزگار ملول

تعبیر

اگر می خواهید به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید باید صداقت پیشه کرده و امید داشته باشید. درست است که روزهای سختی را می‌گذرانید و ناامیدی بر شما چیره شده اما باید بر خود مسلط شوید. یأس و ناامیدی را کنار گذاشته و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هرآن چه صلاح باشد برای شما پیش خواهد آمد، روزهای شادی و غم می گذرد و هیچ یک باقی نخواهد ماند.

فال حافظ امروز پنجشنبه خرداد

ما بی غمان مست دل از دست داده‌ایم

همراز عشق و همنفس جام باده‌ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده‌اند

تا کار خود ز ابروی جانان گشاده‌ایم

تعبیر

مراقب باشید که شکست‌ها یا بدشانسی‌ها شما را ناامید و مأیوس نکند. در راه رسیدن به هدف سست نشوید. از تجربه‌هایی که در این راه به دست آورده‌اید استفاده کنید. از کنایه و شماتت های افراد حسود و دشمنان غم به دل راه ندهید. برای دستیابی به موفقیت باید با عقل و درایت رفتار کرده و همه جوانب را بسنجید.

فال حافظ امروز پنجشنبه تیر

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن

منم که دیده نیالوده‌ام به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن

تعبیر

از افراد دورو و فریبکار که فقط به فکر منافع خود هستند دوری کنید و از کبر و غرور برحذر باشید. انسان زودرنج و حساسی هستید. در برابر سختی‌ها و حوادث زندگی سرسخت باشید و زود ناامید نشوید. تنها پیشه تو در زندگی صداقت است، به همین روش ادامه بده و به لطف و رحمت الهی امیدوار باش که جزای نیکی‌های خود را از او خواهی گرفت.

فال حافظ امروز پنجشنبه مرداد

طفیل هستی عشقند آدمی و پری

ارادتی بنما تا سعادتی ببری

بیا که وضع جهان را چنان که من دیدم

گر امتحان بکنی می خوری و غم نخوری

تعبیر

تردید و وسواس از عوامل بازدارنده در رسیدن به هدف است. تردید را از دل خود بیرون کن و بدان که در این راه پرخطر که تو قصد آغازش را داری، تنها عامل نجات و پیروزی همت عالی است. کوشش کن تا از خوان گسترده پروردگار بی نصیب نمانی.

فال حافظ امروز پنجشنبه شهریور

جلوه بخت تو دل می‌برد از شاه و گدا

چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

سر عاشق که نه خاک در معشوق بود

کی خلاصش بود از محنت سرگردانی

تعبیر

بخت و طالع تو بسیار بلند است و با تمام مشکلات و سختی‌هایی که داری به مقصود خود خواهی‌رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر؛ چراکه بزودی دلت شاد و لبت خندان و زندگیت زیبا و سعادتمند خواهد گردید.

فال حافظ امروز پنجشنبه مهر

 

خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست

گشاد کار من اندر کرشمه‌های تو بست

مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند

زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر

هر گره ای به گونه ای گشاده می شود و هر مشکلی راه حلی و مشکل گشایی دارد. به وفاداری دوستان دغل پیشه امیدوار مباش که آنها برای سود خود دل در تو بسته اند. یاد خدارا فراموش مکن و دل در محبت و رضای او خوش دار.

فال حافظ امروز پنجشنبه آبان

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت

آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

زین آتش نهفته که در سینه من است

خورشید شعله‌ایست که در آسمان گرفت

تعبـیر

تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج به یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یار نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکیه گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه را برایت میسر می سازد.

فال حافظ امروز پنجشنبه آذر

به سر جام جم آن گه نظر توانی کرد

که خاک ميکده کحل بصر توانی کرد

به عزم مرحله عشق پيش نه قدمی

که سودها کنی ار اين سفر توانی کرد

تعبیر

از عمرت و زندگی‌ای که به تو هدیه داده شده به نحو احسن بهره ببر و از آن لذت ببر. رسیدن به مراد بسیار سهل است. اگر عاشقانه کسی یا چیزی را بخواهی ، به آن خواهی رسید.  بسیار خوش شانسی و دست به هر چه بزنی طلا می شود.

فال حافظ امروز پنجشنبه دی

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد

زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

باورم نیست ز بدعهدی ایام هنوز

قصه غصه که در دولت یار آخر شد

تعبیر

زمان غم و اندوه به پایان رسیده است و ناگواریهای زندگی به آخر رسیده است و از این به بعد سالهای فرخنده ای پیش رو دارید.

فال حافظ امروز پنجشنبه بهمن

گوهر مخزن اسرار همان است که بود

حقه مهر بدان مهر و نشان است که بود

حافظا بازنما قصه خونابه چشم

که بر اين چشمه همان آب روان است که بود

تعبیر

اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ایی از این اسرار به کسی نگو. در جستجوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته ی کار از دستت خارج می شود. به قول حافظ نیت شما چون آب روانی در حال رسیدن است.

فال حافظ امروز پنجشنبه اسفند

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد ریا نمی‌آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق

من آن کنم که خداوندگار فرماید

تعبیر

عاشق شده‌اید و همه میخواهند شما را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند. مشورت امری نیک و پسندیده است؛ اما گاهی عقل و عشق مقابل هم قرار میگیرند. در مورد این مسئله خودتان تصمیم بگیرید، انشاءالله هر چه خیر است همان اتفاق می‌افتد.