فال انبیاء الهی امروز جمعه ۲۶ خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

فال انبیاءالهی، به عنوان یک روش پیش‌بینی آینده، می‌تواند به افراد کمک کند تا پاسخ‌های دقیق و مفیدی در مورد سوالاتشان درباره آینده بگیرند.

با داشتن پاسخ‌های دقیق و مفید، افراد ممکن است اعتماد به نفس بیشتری به خود داشته باشند و در تصمیم‌گیری‌های خود بهتر عمل کنند. بسیاری از افراد درباره آینده نگران هستند و این نگرانی ممکن است به شدت برای آنها اضطراب‌آور باشد.

فال انبیاءالهی می‌تواند به این افراد کمک کند تا اضطراب خود را کاهش دهند و بهتر با آینده روبرو شوند. اگر افراد بدانند که آینده‌شان چگونه خواهد بود، ممکن است انگیزه بیشتری برای دستیابی به آن آینده داشته باشند و در تلاش برای رسیدن به آن بهتر عمل کنند.

فال انبیاءالهی ممکن است باعث تغییر رفتار افراد شود. اگر فال نشان دهد که در آینده مشکلاتی پیش خواهد آمد، افراد ممکن است سعی کنند در حال حاضر برای پیشگیری از آن مشکلات، اقداماتی بگیرند.

فال انبیاءالهی ممکن است به افراد کمک کند تا بهترین نتیجه را در آینده پیش‌بینی کنند و امیدوار شوند که آینده خوبی برایشان در انتظار است.

فال انبیاء الهی امروز جمعه ۲۶ خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز جمعه ۲۶ خرداد 1402

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه فروردین

حضرت یونس (ع)
ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده ای ، شکر خدا ی تعالی کن و اکنون به این نیت که کرده ای صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و انشاء الله حق تعالی فرزندی به تو ارزانی دارد که قدمش بر تو مبارک باشد ولی شراکت با تو نسازد با هر که شراکت کنی پشیمان شوی. با مصاحبان خوش رفتار باش و به مراد خود می رسی . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه اردیبهشت

حضرت ادريس (ع)
اي صاحب فال بر تو بشارت كه به زودي به مقصود خود خواهي رسيد . و آنچه را كه در طلبش هستي به دست خواهي آورد و اگر نزد كسي براي درخواستي ميروي و او سخن درشتي بر زبان جاري ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردي چون او به تو آسيب مي رساند. گروهی به تو حسد ميورزند و در خيال نابودي تو ميباشند اما از دست انها كاري بر نمي آيد مترس . سفري در پيش است كه در آن سفر آسودگي یابی اين چند روزه طالع تو نحسي دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوي تند خو هستي و زود خشمگين شده و از كوره در ميروي . يك زن كه تو را بسيار دوست دارد و براي تو روز و شب دعا ميكند حرفش را گوش كن . اين هفته با هيچ كس گفتگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن به تو روی می آورد . يكي در حق تو بدي ميكند . اگر حاجتي داري بر آورده خواهد شد و اگر غائبي داري خواهد آمد.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه خرداد

حضرت محمد (ص)
ای صاحب فال! بشارت باد تو را که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام ده تا خداوند یار تو باشد و یکی تو را دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن و راز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . از دروغ و غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه تیر

حضرت ذوالقرنين (ع)
ای صاحب فال شما فردي با همت و اراده هستيد اگر از اين استعداد استفاده كنيد به توفيقات خوبي دست مي يابيد در زندگی شما سفرهاي دور ديده مي شود با خطرهايي در زندگي مواجه ميشويد افراد زيادي مطيع شما يا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع داريد اگر قصد جهانگردي داريد اقدام كنيد كارهاي سخت براي شما اسان ميشود آنچه را كه مقصود داريد اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده اي خطری شما را تهديد ميكند كه به ياري خدا رفع خواهد شد.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه مرداد

حضرت اسماعیل (ع)
ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کن و مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و بر پشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه شهریور

حضرت شعیب (ع)
ای صاحب فال ! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت و از آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روز صبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت و در نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند و از جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه مهر

حضرت موسی (ع)
ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کار تو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه آبان

حضرت لقمان (ع)
ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصي متواضع با حكمت و درستكار هستيد . اگر گرفتار صدمه و يا مشكلي هستيد خير است و حكمتي در آن ميباشد . چيزي را كه از دست داده ايد دوباره به دست مي آوريد اگر قصد ازدواج داريد خير است انجام دهید ولي قبلا از فهم و دانايي و سلامت عقل او مطمئن شويد از مشكلي كه داريد رها ميشويد بايد به خداوند توكل و توسل كنيد چشمتان نبايد به دنبال مال مردم باشد در ضمن كينه توزي نكنيد تا از سلامت برخوردار باشيد اگر كسي به شما بدي كرد او را ببخشيد . از اين راه به عزت ميرسيد ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالي خود برسيد نام نيكي از شما بر جاي خواهد ماند.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه آذر

حضرت ابراهیم (ع)
ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوبست و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود . تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می خواهد بدان می رسی . روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد،اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آنکه به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنوی . انشاء الله .

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه دی

حضرت ذوالكفل (ع)
ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصي صبور و بردبار باشيد به ديگران وعده هاي زيادي ميدهيد مراقب باشيد كه به آنها عمل كنيد اگر وكيل يا قاضي هستيد با مردم به عدالت رفتار كنيد و حق مظلوم را از ظالم بگيريد كاري را كه مقصود دارید انجام دهيد در آن موفق خواهيد شد يك شخص بدخواه پي اغفال شماست مراقب او باشيد ، ممكن است مدتي به خاطر انجام كاري مجبور باشيد مخفي شويد يا در تنهايي زندگي كنيد . ممكن است شخص صاحب نامي از شما حرف شنوي پيدا كند او را به عدالت با مردم دعوت كنيد خواهد پذيرفت . چيزي را كه منتظرش هستيد اتفاق مي افتد.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه بهمن

حضرت يوشع (ع)
ای صاحب فال در زندگي در موقعيت حساسي قرار می گیرید . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده ميشود.

فال انبیا ٕ الهی امروز جمعه اسفند

حضرت عیسی (ع)
ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی . در نماز اول وقت کوشا باش.