فال حافظ امروز دوشنبه ۸ خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

تجربه، آن چیزیست که هر انسانی از زندگی خود در دل خود می‌دارد.آن شب‌هایی که تنها بودیم و با خودمان صحبت می‌کردیم آن لحظاتی که در برابر دریا خود را گم می‌کردیم و با او حرف می‌زدیم.

آن روزهایی که در آغوش عشق با دل به دل می‌گفتیم . تجربه، آن چیزیست که هرگز نمی‌توان آن را فراموش کرد آن تلخی‌ها و شیرینی‌ها آن درس‌هایی که از دوران کودکی یاد گرفتیم آن تجربه‌هایی که در جوانی با آن روبرو شدیم.

تجربه، آن چیزیست که هرگز نمی‌توان آن را از دست داد ولی برای به دست اوردن تجربه بهایی عظیم میپردازیم شاید منطقی ترباشد که از تجربیات دیگران بهره ببریم و چه کسی بهتراز حافظ و اشعار بی مثال و فال کم نظیرش.

فال حافظ امروز دوشنبه ۸ خرداد 1402

فال حافظ امروز دوشنبه ۸ خرداد 1402

فال حافظ امروز دوشنبه فروردین

منم که گوشه میخانه خانقاه من است/دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است
گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک/نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

فال حافظ امروز دوشنبه اردیبهشت

دیشب به سیل اشک ره خواب می‌زدم/نقشی به یاد خط تو بر آب می‌زدم
ابروی یار در نظر و خرقه سوخته/جامی به یاد گوشه محراب می‌زدم

تعبیر: با خواب و خیال به جایی نخواهید رسید. با نشستن و فکر کردن کاری از پیش نخواهید برد اگر می خواهید به مراد و کام دلتان دست پیدا کنید یا علی بگویید و خیالپردازی را کنار بگذارید و توکل به خدا کنید. راه هموار است. انشاالله که موفق می شوید.

فال حافظ امروز دوشنبه خرداد

نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید/فغان که بخت من از خواب در نمی‌آید
صبا به چشم من انداخت خاکی از کویش/که آب زندگیم در نظر نمی‌آید

تعبیر: بسیار بی قرار و بی تاب شده ای و همه چیز را از دست رفته می بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می دانی. دعا هم می کنی ولی نتیجه نگرفته ای مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به تمام آرزوهایت برسی. دل از خدا جدا نکن و امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

فال حافظ امروز دوشنبه تیر

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی/خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی
آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد/حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

فال حافظ امروز دوشنبه مرداد

 

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود/بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود
بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ/ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب.

فال حافظ امروز دوشنبه شهریور

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم/غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم
دل بیمار شد از دست رفیقان مددی/تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

تعبیر: شما را به خاطر کاری که نکرده اید متهم کرده اند. دست به دعا بردارید، فقط اوست که می تواند به شما کمک کند و مرهم دل بیمارتان باشد. در موقعیتی قرار م گیرید که باید خودتان را و هنرهایتان را نشان دهید نکند که خطا رفته باشید و دوباره همه چیز را خراب کنید. حوصله به خرج دهید. همای سعادت روی شانه های شما نشسته است به شرطی که به خدا بیشتر نزدیک شوید.

فال حافظ امروز دوشنبه مهر

ای صبا گر بگذری بر ساحل رود ارس/بوسه زن بر خاک آن وادی و مشکین کن نفس
منزل سلمی که بادش هر دم از ما صد سلام/پرصدای ساربانان بینی و بانگ جرس

تعبیر: انتظار زیاد کشیده ای. نمی دانی که آیا او هم تو را دوست دارد یا نه آیا می خواهد تو را ببیند. اضطراب زیادی داری. غصه نخور، عاشقی جز عذاب و درد چیز دیگری ندارد ولی به خاطر عشقت زندگی می کنی. منتظر باش خبر بسیار خوبی به تو می دهند و تو مورد لطف کسی قرار می گیری.

فال حافظ امروز دوشنبه آبان

ز در درآ و شبستان ما منور کن/هوای مجلس روحانیان معطر کن
اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز/پیاله‌ای بدهش گو دماغ را تر کن

تعبیر: صبر و مقاومت را از دیگران یاد بگیر مقاومت و صبر تو باعث پیروزیت می شود تلاش هایت بی اجر نمی مانند تو پاداش خود را خواهی گرفت فقط عجله کن الان وقت مقاومت است. خجالت را کنار بگذار و بر حسب قراری که گذاشته ای عمل کن حاجت خود را از خدا بخواه که اوست دعایت را مستجاب می کند.

فال حافظ امروز دوشنبه آذر

یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان/وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان
دل آزرده ما را به نسیمی بنواز/یعنی آن جان ز تن رفته به تن بازرسان

تعبیر: چشم به راه کسی هستید که برایتان بسیار مهم است. مدت هاست از او خبری ندارید. و برای پیدا کردنش بسیار جستجو کرده اید اما هنوز نتیجه ای نگرفته اید ولی همیشه به خدا توکل کرده و یادتان را از خدا طلب نموده اید. آسوده خاطر باشید دیدار یار حتمی است.

فال حافظ امروز دوشنبه دی

 

بر سر آنم که گر ز دست برآید/دست به کاری زنم که غصه سر آید
خلوت دل نیست جای صحبت اضداد/دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

فال حافظ امروز دوشنبه بهمن

شاهدان گر دلبری زین سان کنند/زاهدان را رخنه در ایمان کنند
هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد/گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر: غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

فال حافظ امروز دوشنبه اسفند

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع/شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع
برکشد آینه از جیب افق چرخ و در آن/بنماید رخ گیتی به هزاران انواع

تعبیر: اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.