فال تاروت امروز شنبه 30 اردیبهشت ماه را در سایت نی سانی برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

فال تاروت مصداق بارز همان گوی جادویی آینده نگر است.

کافیست چشمان خود را ببندید دستتان را روی گوی بگذارید و از ته دل هر آنچه که عمیقا خواستارش هستید را متصور شوید.

آنگاه گوی چیزهایی را به شما نشان میدهد و میگوید که در تصوراتتان نیز نمی گنجد.بعد از آن باید صبور باشید و صبورانه به دنبال خلق هر آنچه که دیدید بروید .

فال تاروت شنبه 30 اردیبهشت1402

فال تاروت شنبه 30 اردیبهشت1402

فال تاروت امروز شنبه فروردین

نام : بانوی خونگرم
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

فال تاروت امروز شنبه اردیبهشت

نام : رهایی از کهنه ها
برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد. انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

فال تاروت امروز شنبه خرداد

نام : محدودیت
ترس ها، تردیدها و ابهامات شما را میخکوب کرده است. عاملی را که در فکر خود قدرتمند می دانید، راه های انتخابی شما را مسدود ساخته است. هشت شمشیر نمایانگر محرومیت است و محدودیت هایی را که شما بطور خواسته یا ناخواسته به خود تحمیل می کنید، تجسم می سازد. راه نجات را که انتظار شما را می کشد، در وجود خود احساس کنید و از این سردرگمی خود را برهانید. از شهامت درونی خود استفاده کرده و قدرتی را که به دیگران واگذار کرده اید باز پس بگیرید.

فال تاروت امروز شنبه تیر

نام : افکار بیهوده
حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

فال تاروت امروز شنبه مرداد

نام : وضعیت مشکوک
شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

فال تاروت امروز شنبه شهریور

نام : نگرانی
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

فال تاروت امروز شنبه مهر

نام : پریشانی
رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

فال تاروت امروز شنبه آبان

نام : شکست
از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد. پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست. در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد.

فال تاروت امروز شنبه آذر

نام : زنی مهربان
سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

 

فال تاروت امروز شنبه دی

نام : وضعیت مشکوک
شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

 

فال تاروت امروز شنبه بهمن

نام : شخصیت قانونی
در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

فال تاروت امروز شنبه اسفند

نام : ازدواج

بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می سازد.