زیبایی اندام و ظاهر یکی از مسائلی است که همه ی افراد آرزوی داشتن آن را دارند و کمتر کسی پیدا می شوند که علاقه ای به این ها نداشته باشد. تمام افراد تلاش خودشان را می کنند تا به تناسب اندام برسند برای همین لاغرها به دنبال افزایش وزن و چاق ها به دنبال کاهش وزن هستند. روش های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند به این مسئله برسید ویکی از آنها داروهای خانگی است.

می توانید با روش های خانگی از شر مسائلی که نمی توانید با دارو های شیمیایی برطرفشان کنید راحت شوید و نیازی نیست با یک درد کوچک دارو شیمیایی وارد بدن خودتان کنید. داروهای گیاهی کم خطر هستند و می توانند بسیاری از مریضی ها را خوب کنند هرچند طول درمان آنها نسبت به داروهای شیمیایی بالاتر است ولی عوارض کمتری نسبت به دارو شیمیایی دارند.

شما می توانید در خانه و با داشتن چند داروی گیاهی کبد چرب ، سردی معده، سردی رحم و… از خودتان دور کنید و حتما نیازی نیست از داروهای شیمیایی استفاده کنید.

۴ راز نگفته تناسب اندام:

در این بخش میخواهیم داروهای گیاهی و خانگی برای رفع درد و مشکلاتی که مانع از انجام فعالیت و رسیدن به تناسب اندامتان میشود را به شما معرفی کنیم. هریک از این مشکلات در رسیدن شما به وزن ایده آل موثر است و تا درمان نشوند ورزش و رژیم شما بی فایده خواهد بود.

۱- زانو درد:

اگر شما هم دچار درد زانو هستید و هنگام نشستن و بلند شدن زانوهایتان صدا می دهد، دچار سردی زانو هستید بهتر است از دم کرده زیر استفاده کنید.
مقداری هل و کمی دارچین را باهم بکوبید و سپس چند دانه میخک هم به آن اضافه کنید، ترکیب زیر را باهم مخلوط کنید و سپس در چای خود و یا با آب جوش بگذارید دم بکشد و مصرف کنید.

۲- پاکسازی کبد:

اگر شما هم هنگام بیرون رفتن و فعالیت های روزانه عرق زیادی می کنید و از بوی بد عرقتان کلافه هستید، همیشه دچار خستگی می شوید و مزه دهانتان تلخ می شود، کبدتان دچار سم است و باید آنرا پاکسازی کنید، برای پاکسازی کبد از ترکیب زیر استفاده کنید؛ مقداری شاه تره و کاسنی و هم چنین خار مریم را با هم مخلوط کنید و سپس بگذارید دم بکشد، وقتی سرد شد از این معجون مصرف کنید.

۳-سردی معده:

اگر شما هم صبح که از خواب بیدار می شوید می بینید روی بالشتتان خیس است و آب دهانتان در شب می ریزد، و یا پشت حلق خودتان خلط دارید، معده تان دچار سردی است و دچار معده سرد و کبد چرب هستید.
از دم کرده زیره و کمی زنیان و همچنین آویشن استفاده کنید، تا سردی معده از بین برود.

۴-شکم و پهلو:

بعد زایمان بسیاری از خانم ها چربی دور شکم و پهلو می آورند که این مسئله بخاطر وجود سردی یا بلغم در رحم و سیستم گوارش می باشد. برای برطرف کردن این کار از دم کرده بلوبری به همراه کرن بری و کمی زنجبیل استفاده کنید تا سردی رحم به طور کامل از بین برود.