فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه 3 خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

گذشته رفت و اینده باقی ماند.

در زندگی، همیشه به دنبال معنای واقعی بودیم و آرزوهایی که همیشه در دلمان بود. اما ترس و نگرانی همیشه حضور داشت.

با  پیش‌بینی آینده، به رویدادها پی بردیم اما همیشه در دلمان، ترس از نامعلومها بود.

جستجوی معنای واقعی زندگی، همچنان ادامه دارد آیا موفق به پیدا کردن آن خواهیم شد؟

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه 3 خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه 3 خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه فروردین

 

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه اردیبهشت

حضرت ایوب (ع)

ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به مقصودی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود. اگر نیت سفر داری برو که خوب است. صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی. از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می‌رسد ان‌شاءالله.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه خرداد

حضرت یحیی (ع)

ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری رهایی میابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه تیر

حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی و مردم را از خودت خوشنود ساز. به تو از کسی فایده رسد. شخصی هست که شب و روز تو را دعا می‌کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می‌نماید. با توکل بر خدا و تلاش و کوشش خودت به مراد دل برسی ان‌شاءالله.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه مرداد

حضرت ذوالقرنین (ع)

ای صاحب فال شما فردی کوشا بااراده هستيد، اگر از اين استعداد استفاده كنيد موفق و کامیاب می‌شوید. ممکن است در زندگی با خطرهایی مواجه شويد که با تدبیر می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید. كارهای سخت برای شما آسان می‌شود آنچه را كه خواستار آن هستید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه شهریور

حضرت آدم ( ع)

ای صاحب فال ، بدان و آگاه باش كه ستاره‌ی بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنايت پروردگاری و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شكرانه‌ی نعمت، بجای آور و در هر كاری به خدا توكل كن و از مكر شيطان و شيطان صفتان بپرهيز و با مردم دانا درآميز و از نزاع و جدل، بگريز كه هر حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا ،برآورده می‌شود، ان‌شاءالله.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه مهر

حضرت نوح (ع)

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته ای که روح تو را عذاب میدهد و مرتب رنج میبری ولی با استعانت از ذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکر ناصواب آسوده میگردد و از گرفتاری‌های موجود خلاص میگردی .
کاری مشروع به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره‌مند خواهی شد و از بند خیالات واهی ، نجات پیدا میکنی و آسوده خاطر میشوی، ان‌شاءالله…

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه آبان

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و به هر نیت خوب و پاکی که داشته باشی، به آن خواهی رسید.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه آذر

حضرت زکریا (ع)

ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد. تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. با دل و نیت پاک هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد‌. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه دی

حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال! از تجربه‌ی بزرگان بهره ببر و مشورت دوستان را پذیرا باش که برای تو منفعت خواهد داشت. اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز خواهد گردید. اگر قصدی داری کمی دیگر صبر کن. ممکن است از طرف کسی غم و اندوهی به تو برسد؛ اما نگران نباش که به خیر و سلامتی رفع خواهد شد.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه بهمن

حضرت اسحاق (ع)

ای صاحب فال! نیّتی داری که بسیار نیکوست. اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست خواهی‌آورد و اگر قصد سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می‌کند. روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی ان‌شاء‌الله.

فال انبیاء الهی امروز چهارشنبه اسفند

حضرت یونس (ع)

ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده‌ای ، صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و خدای مهربان گره از مشکلات شما باز کند. با همگان خوش‌رفتار باش. به مراد خود خواهی‌رسید ان‌شاء‌الله.