فال تاروت امروز شنبه ۳ تیر ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان ارجمند آماده کردیم.

آیا به دنبال راهی هستید که به شما کمک کند بهترین تصمیم‌ها را در زندگی بگیرید؟ آیا می‌خواهید با خودتان و دیگران به صورت عمیق‌تر و صادقانه‌تری ارتباط برقرار کنید؟ اگر پاسخ شما بله است، تاروت می‌تواند به شما کمک کند.

پاسخ به این سوالات به شدت وابسته به دیدگاه شما نسبت به تاروت و فرایند پیشگویی است.

برخی افراد معتقدند که تاروت نمی تواند به صورت مستقیم به تصمیم گیری کمک کند، زیرا این فرایند بر اساس پیشگویی و پاسخ به سوالات مشخص است.

با این حال، دیدگاه دیگری وجود دارد که معتقد است که تاروت می تواند به عنوان یک ابزار کمکی در تصمیم گیری استفاده شود.

به عنوان مثال، برخی از افراد معتقدند که تاروت می تواند به شما کمک کند تا بهترین راه حل را برای یک مسئله پیدا کنید. با استفاده از تاروت، می توانید سوالات خود را به صورت دقیق و مشخصی مطرح کنید و سپس با توجه به پاسخ هایی که دریافت می کنید، بهترین تصمیم را بگیرید.

همچنین، تاروت می تواند به شما کمک کند تا از طریق شناخت بهتر خود، بهترین تصمیم را بگیرید. با استفاده از تاروت، می توانید به شناخت بهتر خود و نیازهای خود پی ببرید و سپس بهترین تصمیم را بگیرید.

فال تاروت امروز شنبه ۳ تیر 1402

فال تاروت امروز شنبه ۳ تیر 1402

فال تاروت امروز جمعه فروردین

نام : بردباری
شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید. انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید. در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

فال تاروت امروز جمعه اردیبهشت

نام : وابستگی
آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

فال تاروت امروز جمعه خرداد

نام : مذاکره و تایید
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

فال تاروت امروز جمعه تیر

نام : موفقیت
الهه ی خورشید برای شما پیام آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان بوقوع می پیوندند. در آنچه که تقبل کرده اید از کامیابی بی نظیری برخوردار خواهید شد. در زمینه ی کاری و هنری، فرصت بی همتایی است. کارهای خلاق، ذهن را همانند حواس متمرکز نگاه می دارد. اگر ازدواج نکرده اید، زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

فال تاروت امروز جمعه مرداد

نام : زیان
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است. حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

فال تاروت امروز جمعه شهریور

نام : ازدواج
هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند. در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

فال تاروت امروز جمعه مهر

نام : رهایی از غم
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است. از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

فال تاروت امروز جمعه آبان

نام : جشن و شادی
زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

فال تاروت امروز جمعه آذر

نام : نیروهای امدادی
اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

فال تاروت امروز جمعه دی

نام : مسافرت
ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است. اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

فال تاروت امروز جمعه بهمن

نام : رسیدن به آرزوها
نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

فال تاروت امروز جمعه اسفند

نام : بار مشکلات
این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.