گزارش تکمیلی دستگیری آدم ربایان بم از بهنام جعفری زاده در این بخش از نی سانی برای شما عزیزان گرد آوری شده است. دادستان عمومی انقلاب شهرستان بم در شرق کشور در توضیح حمله به باند شرارت و آدم ربایی عنوان کرد که 4 نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام قضایی در تشریح خبر آدم ربایی اضافه کرد:

عوامل این باند، چندین مورد آدم‌ربایی و تیراندازی طی سال‌های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند؛ به‌طور مثال در سال‌های گذشته این باند با آدم‌ربایی اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده‌ها می‌کردند و در یک فقره آدم‌ربایی بیش از 194 سکه تمام بهار آزادی از خانواده‌ها گرفته بودند.

بهنام جعفری زاده در ادامه خاطر نشان که هیچ از اعضای کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی مورد ربودن قرار نگرفته اند  اما متاسفانه دو تن از شهروندان بمی ربوده شده اند که متاسفانه در ازای آزادی آن ها خواهان آزادی سایر اعضای باند بودند.

دستگیری آدم ربایان بم/ شهادت یاسر عبدلی

دستگیری آدم ربایان بم/ شهادت یاسر عبدلی

آدم ربایی در بم

جعفری زاده تاکید کرد:

مخفیگاه متهمان در یکی از مناطق خاش شناسایی و پس از صدور نیابت قضایی، در عملیات مشترک دستگاه‌های امنیتی، انتطامی و اطلاعاتی، افراد ربوده شده آزاد و دستور دستگیری دو نفر از افراد متواری و سایر متهمان مرتبط با این باند صادر شده است.

شهادت یاسر عبدلی

دادستان شهرستان بم با اظهار ناراحتی اعلام کرد:

در این عملیات شهید یاسر عبدلی از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می‌رسد اما در ادامه این عملیات خوشبختانه افراد ربوده شده در سلامت کامل آزاد و گروگان‌گیران با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب متواری می‌شوند و همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

همچنین ایشان گفت با قاطعیت تمام با عوامل ناامنی برخورد می کنند و اشد مجازات برای این باند در نظر گرفته شده است.

منبع: رکنا