با خرید یا اجاره خانه در دیوار اردبیل به شیوه ی که قبلا با جستجوی آگهی دست پیدا میکردید خداحافظی کنید. از شما دعوت می کنیم برای خرید یا اجاره املاک به صورت حرفه ای و سیگنال مانند با این آموزش همراه باشید.

شیوه های جستجو در آگهی های خودرو در دیوار اردبیل یا شیپور برای شما شاید خسته کننده بود. احتمالا با انواع آگهی های از شهرک های معروف مثل کارشناسان و رضوان و حافظ و کوثر و سینا روبرو بودید.

ارزان خریدن خانه از طریق دیوار

آیا دنبال خانه ارزان قیمت در اردبیل هستید ؟

برای خرید خانه با قیمت ارزانتر لازم هست ابتدا با شیوه ی این کار آشنا شوید.

در این شیوه شما خانه های مورد پسند را که دیدید ، روی قیمت آنها قفل آنلاین قرار می دهید. یعنی فروشنده مثلا قیمت گذاشته 1 میلیارد تومان ولی شما کلا روی همم 900 میلیون تومان دارید. پس روی این آگهی قفل 900 میلیون تومانی ثبت می کنید و از  آگهی عبور می کنید.

درواقع فروشنده قیمت را 1 میلیارد تومان قرار داده ، شما 900 میلیون تومان می خواهید. دیگه نیاز نیست مدام آگهی را بررسی کنید تا ببینید قیمتها کم شده یا خیر. به محض اینکه فروشنده ، قیمت را کاهش داد ، شما به صورت اتوماتیک از این تغییر قیمت مطلع میشید ( با پیامک و نوتیفیکشن ).

خرید خانه ارزان در اردبیل

این یک ترفند عالی هست و می توانید از این ویژگی در تمام آگهی ها استفاده کنید. روی هر کالایی که دوست دارید قیمت پایین ثبت کنید و اگر تغییری در آگهی صورت گرفت مطلع بشید.

فرقی نمی کنه اهل پارس آباد و بیله سوار اردبیل باشید یا اهل مشگین شهر و یا خلخال. کافی هست اپلیکیشن استادوُرک را نصب کنید و از این قابلیت ها استفاده کنید.

تمام آگهی های اردبیل ( همانند دیوار اردبیل ) روی استادوُرک هم موجوده و این اپلیکیشن مخصوصِ استان اردبیل می باشد. استادوُرک از کافه بازار و مایکت و وبسایت رسمی خودش  ostad.work قابل دانلود هست.

دیوار اردبیل املاک اجاره

فرقی نمیکند که قصد خرید خانه دارید یا اجاره واحد آپارتمانی ، درهر صورت می توانید از ویژگی قفل روی قیمت استفاده کنید. لازم به ذکر است که در اپلیکیشن Ostad.Work  ( فیلم دیوار اردبیل )  ویژگی های دیگه ای هم دارد و اصلا قابل مقایسه با شیپور و دیوار نیست.

دیوار اردبیل املاک رضوان

درسته تعداد آگهی ها در اپلیکیشن استاد ورک کمتر از دیوار و شیپور هست اما به دلیل تبلیغات مردمی بشدت در حال رشد هست.

پس برای پیدا کردن آپارتمان و ملک از شهر رضوان به دردسر نمی افتید. پیدا کردن واحد خدماتی ارزان قیمت در اردبیل و شهرک رضوان مثل آب خوردن و فراتر از این خیلی دقیق و حرفه ای خواهد بود.

در حقیقت دوست داران شهرک رضوان اردبیل از قابلیت های استادورک بخوبی دارند استفاده میکنند. ویژگی های مثل چت کردن یا نردبان و تعداد آگهی در استادورک رایگان و بسادگی فعال هست.

سایر قابلیت ها تماما ایده های خود برنامه هست و بزودی شما این برنامه را در شهرهای دیگر هم خواهید دید. اما با نام ها متفاوت.

دیوار اردبیل املاک کارشناسان

میرسیم به شهرک پرجمعیت و پرترافیک و پر امکانات کارشناسان اردبیل. کارشناسان اردبیل در حال حاضر 3 فاز دارد با همان نام های فاز 1 کارشناسان و فاز 2 و فاز 3 کارشناسان.

در این منظقه واحد های آپارتمانی بدون آسانسور هم زیاد پیدا می شود. به هرحال مجددا یادآوری می کنیم که تنظیم قیمت روی یک آگهی به منظور باخبر شدن از کاهش قیمت آن آگهی یک ویژگی بسیار خیره کننده هست. کافی هست شما تصور کنید که حتی می توانید با این شیوه به تجارت پرسود در خانه برسید. یک خرید و فروش موفق ( نه تنها خانه بلکه حتی لوازم برقی و خانگی و مبل و فرش و قالیچه و هزاران کالای دیگر ).

استاد ورک دیوار اردبیل

دیوار اردبیل املاک شهرک سینا

شهرک سینا را همه میشناسان که در کدام سمت اردبیل هست و نزدیکترین شهرک به خروجی اردبیل می باشد. املاک شهرک سینا از رنج قیمت پایینی برخوردار هست و این به آن معنی هست که با مبالغ کمتر از 1 میلیارد تومان براحتی صاحب آپارتمان 2 خوابه می شوید. ( امیدوارم در زمانی که شما مطلب را میخوانید قیمتها تفاوتی نکرده باشد اگر نه در پایین همین صفحه کامنت بزارید.

دیوار اردبیل املاک حافظ

شهرک حافظ اردبیل معروف ترین شهرک و بنام ترین شهرک در بین جوانان میباشد. این شهرک از سمت میدان بسیج و از سمت ایستگاه سرعین و از سمت سعدی و سه راه دانش در همسایگی هست.

خانه های شهرک حافظ از قیمت های بالایی برخوردار هستند و همانند شهرک رضوان و آزادی محل سکونت افراد ثروتمند اردبیل می باشد.

طبیعتا اگر خانه ها و معابر این محله ها را دیده باشید متوجه چند موضوع می شوید.اول اینکه از نظر کیفیت روشنایی و آسفالت و پل ها و جداول از امتیاز خاص بهرمند هستند. دوم اینکه بوتیک ها و فروشگاه های زیادی در این مسیر فعال هست که مشتری های خاص و ویژه خودش را دارند. این مسیر ها برای قدم زدن در هوای عصر تابستانی و بهار برای خانمهای اهل خرید خوشایند است.

دیوار اردبیل املاک ویلایی

خانه های ویلایی اردبیل بیشتر در مناطق حاشیه و قدیمی و همچنین در محله های جمعه مسجد به وفور پیدا می شود. البته در شهرک سبلان اردبیل هم خانه های ویلایی به نسبت دیگر مناطق بیشتر پیدا می شود.

در  استادورک در انتهای آگهی ها بخش کامنت وجود دارد، کاربران کامنت ثبت می کنند و عمومی هست. یعنی شاید سوالی که در ذهنتان هست را قبلا کسی از آگهی دهنده پرسیده باشد. و شاید سوالاتی که پاسخ آن برای شما حیاتی هست را قبلا شخصی از فروشنده ی کالا پرسیده و شما با مشاهده ی پاسخ تصمیم درست را میگیرید.

دیوار اردبیل املاک زمین

اکثر زمین های اردبیل برای ساخت ساز های کمتر از 7 طبقه مناسب می باشد. در واقع 99% زمین های اردبیل 200 متر مربع مساحت دارند و همچنین با کوچه های 8 الی 16 متری اجازه ی ساخت بلند مرتبه داده نمی شود. در بعضی مناطق تعداد طبقات روی زمین با متراژ بالا به 10 الی 15 طبقه هم میرسد.

مثلا در مسیر شهرک کوثر از سمت میدان ایثار و همچنین ساختمان قدیمتر در ورودی قدیمی شورابیل با نام برج میلاد مطرح بود که فکر کنم کمتر از 12 طبقه باشد.

زمین در دیوار اردبیل و شیپور و استادورک پیدا میشود و تجدید عرایض می کنم که در استادورک می توانید قیمت هارا قفلگذاری کنید.

درصورتی که می خواهید از این برنامه استفاده کنید در کافه بازار نام برنامه ( استاد ورک ) را جستجو و نصب کنید.

دیوار اردبیل املاک اجاره مغازه

اجاره نشینی سختی و مشقت بی پایانی دارد و جستجو در بین واحدهای اجاره ای چه خانه چه مغازه جای تصمیمات عجولانه را در خود ندارد. پس اگر تصمیم دارید در مدت کوتاهی به واحد ارزان قیمت با رهن و اجاره ی پایین دست پیدا کنید و سریعا متوجه شوید، پیشنهاد من استفاده از اپلیکیشن استادوُرک هست. آگهی های مندرج در این اپلیکیشن به گونه ای هست که شما را در پیدا کردن اجاره بهای عالی یاری می کند. به این صورت که اگر اجاره بها بیشتر از توان شما هست، یک پیشنهاد قیمت پایین ثبت می کنید. آگهی دهنده اگر قیمت را دستکاری کرد و کاهش داد سریعا مطلع می شوید. قطعا اگر از این روش روی چند آگهی استفاده کنید حتما چندتایش را شکار خواهید کرد.

دیوار اردبیل املاک پیش فروش

خانه های پیش فروش را از طریق برنامه ای که معرفی کردم پیدا کنید و بنوعی از یک اپلیکیشن استان اردبیل هم حمایت کنید. املاک پیش فروش در دیوار اردبیل خیلی زیاد نیست ولی در استادورک روی این موضوع کار شده تا علاقمندان به واحدهای پیش فروش هم استفاده کنند.