شمام فکر میکنید جذب معشوق سخت و شانسی است؟ این مطلب رو از دست نده تا بدونی که با شانس نمیشه کسی رو عاشق خودت نگه داری! عاشق شدن از احساساتی است که کاملا اتفاقی رخ می دهد ممکن است به طور ناگهانی کسی را ملاقات کنید و شیفته او شوید و به قول معروف در یک نگاه عاشق او بشوید.

دوست داشتن و علاقه مند کردن یک نفر به زور اتفاق نمی افتد و عشق و علاقه اجباری نمی باشد. اما زمانی که اتفاق افتاد نگه داشتن این عشق مثل روز اول ترفندهایی دارد؛ متاسفانه در دنیای امروز روابط خیلی سرد و بی روح شده است، و به دلیل مشغله های کاری و فکری از همدیگر فاصله می گیرید که این اشتباه است و باید از راه هایی استفاده کنید که روابط عاشقانه تان گرم شود.

حتما شما هم مشتاق هستید بدانید که با انجام چه کارهایی می توانید طرف مقابل رابطه تان را تسخیر کنید جوری که او به هیچ کس دیگر جز شما فکر نکند؛ اتفاقی که امروزه خیلی کم رخ می دهد.

10 روش قطعی برای جذب معشوق:

1- خودشناسی:

یک دفترچه یادداشت برای خود تهیه کنید و ویژگی های خودتان را بنویسید و مدیتیشن انجام دهید برای برقرای رابطه موفق بهتر است اول از خودتان شروع کنید و خودتان را بهتر بشناسید.

2-اعتماد به نفس:

اعتماد به نفس بالایی داشته باشید،و به این موضوع اعتقاد داشته باشید که شما بهترین فرد روی کره زمین هستید زمانی که خودتان را باور داشته باشید دیگران هم شما را باور خواهند داشت.

3-مثبت اندیشی:

به افکار منفی توجهی نداشته باشید و آنها را از خودتان دور کنید و به افکار مثبت توجه زیادی داشته باشید. این کار باعث می شود دیگران هم جذب ویژگی های شما بشوند.

4-هوشیاری:

نسبت به موقعیت خودتان هوشیار باشید و از آنها به صورت هوشمندانه استفاده کنید.

5-عشق بورزید:

بدون اینکه از صدمه های احتمالی بترسید به دیگران عشق بورزید تا دیگران هم متقابلا به شما عشق نثار کنند.

6-شاد باشید:

لبخند روی لب شما باعث می شود که افراد جذب شما شوند،اگر وقت خودتان را به شادی صرف کنید افراد دیگر هم سعی می کنند خودشان را به شما نزدیک کنند و با شما وقت بگذرانند.

7-سپاس گذار باشید:

از آنچه برای شما اتفاق می افتد چه خوب و یا بد ممنون باشید و بابت داشته ها و نداشته هایتان ممنون خداوند باشید.

8-تفاوت ها را بپذیرید:

دنیای اطراف ما پر از تضاد ها و تفاوت هاست زیبایی دنیا به همین تفاوت هاست، پس دنیا را با تفاوت هایش بپذیرید.

9- قدرتمند باشید:

رفتار، گفتار و کارهایتان به صورت قدرتمندانه باشد تا همه ی افراد جذب شما شوند و با این کار باعث می شوید که اطرافیان به سمت شما جذب شوند.

10- راضی باشید:

بابت اتفاقات زندگی راضی باشید و اگر کسی شما را دوست نداشت و ترک کرد از این اتفاق شکایت نداشته باشید.