در روزهای گذشته صدای مهستی با آهنگ بازم نشستی روبروم مات تماشای توام با هوش مصنوعی ساخته شده است.در مورد این آهنگ جزئیاتی وجود دارد؛ اول اینکه مرحوم مهستی قرار بوده این آهنگ را بخواند، اما ایشان در سال 1386 فوت کردند و کار آواز خوانی به سرانجام نرسید. از یک طرف شادمهرعقیلی قرار بود این آهنگ را با مهستی همخوانی کند و چون این اتفاق نیفتاد چند سال بعد تراک بازم نشستی روبروم را تنهایی اجرا و بیرون داد. اما خودِ شادمهر الان شوکه شده با این صدای هوش مصنوعی و یک پست در اینستاگرام خودش هم در این رابطه منتشر کرده و اعلام خوشحالی کرد.

هوش مصنوعی که مهستی را ساخت

مهستی با آهنگ بازم نشستی روبروم مات تماشای توام با هوش مصنوعی

مهستی آهنگ بازم نشستی روبروم مات تماشای توام با هوش مصنوعی

اگر تاریخ خوانده باشید، اطلاع دارید که انقلاب صنعتی چه تغییراتی در کل جهان و کشورهایش ایجاد کرد. در مورد هوش مصنوعی باید بگوییم انقلاب فناوری و تکنولوژی اتفاق افتاده. شما در حال حاضر نه به خاطر این اجرای مهستی، بلکه به خاطر کل هوش مصنوعی در یک انقلاب بزرگ قرار گرفته اید و خودتان با چشمان خودتان اتفاقات عجیب زیادی خواهید دید که هوش مصنوعی رقم میزند.

هوش مصنوعی که صدای مهستی را تولید کرده voice.ai هست، این یک وبسایت هست و اگر به این سایت مراجعه کنید شما هم میتوانید کارهای مشابه انجام بدید( اشتراک ماهانه دارد ).

تولید دانشمند با هوش مصنوعی !

هوش مصنوعی می تواند یک پزشک مغز و اعصاب تولید کند و این دانش را به شکل چیپ روی یک ربات قرار داده و شما این ربات را بخرید و یک مغازه یا دفتر کار اجاره کنید و مثل دستگاه ATM ، ربات هوش مصنوعی پزشک را قرار بدید و بروید به کارهایتان برسید، ربات درآمد زایی می کند و ویزیت می کند.

ارتباط هوش مصنوعی با ماینر

هوش مصنوعی + ماینر و مهستی

هوش مصنوعی + ماینر و مهستی

برای پردازش اطلاعات هوش مصنوعی به میلیون ها سرور نیاز هست، شایدهم میلیاردها سرور. ما مهندسی معکوس انجام میدیم و به این نتیجه میرسیم هوش مصنوعی یک پروژه بزرگی هست که قبل از رمزارزها تکمیل شده ولی آن زمان ابرکامپیوتری برای پردازش داده ها وجود نداشت و الان هم وجود ندارد. اما این اطلاعات عظیمی که هوش مصنوعی دارد و ثانیه به ثانیه هم میلیاردها داده را جمع آوری می کند توسط چه چیزی پردازش میشود؟ فکر میکنم ماینرها:) این رو از من ( وان مارکت ) به یادگار داشته باشید.