ترفند های جالبی وجود دارد که شما با دونستن آنها می توانید کارهای جالبی انجام بدهید، ترفند ها به شما کمک می کند که یک خانه تمیز و مرتب بدون هیچ مشکلی داشته باشید، همه قبول دارند که از بین بردن لکه های چربی و برخی لکه های دیگر خیلی سخت از بین می رود اما با رعایت دو سه تا ترفند ساده می توانید خیلی راحت آن را از بین ببرید.

تمام واکنش های دنیا یک فرآیند عکس هم دارند که آنها را خنثی می کند و کل مواد هم در یک حلال خاصی حل می شوند پس برای از بین بردن لک و جای چربی فقط کافیست حلال آن را بشناسید.

دنیای اطراف ما پر از واکنش های جالب می باشد که با انجام چندتا از این واکنش های ساده و البته بدون خطر می توانید ترفند های جالبی بسازید.
آیا شما هم می دانید برای از بین بردن لک و چربی و یا حتی جای زنگ زدگی از چه ترفندی باید استفاده کنید؟ و می دانید چطور باید یک چای اصلی را از تقلبی تشخیص داد و بدانید که چایی که مصرف میکنید اصلی است یا خیر؟

پس برای اینکه این ترفند های جالب را بدانید ادامه مقاله را بخوانید:

۵ ترفند جالب :

۱- بوی ماهی:

حتما شما هم قصد پختن ماهی را داشته اید ولی گاهی اوقات بوی بد ماهی باعث منصرف شدن شما از پختن ماهی شده است، برای از بین بردن بوی بد ماهی می توانید ماهی را داخل شیر بگذارید تا بوی بدش گرفته شود.

۲- تشخیص چای:

چایی یکی از نوشیدنی های دوست داشتنی بین مردم است که باعث رفع تشنگی و همچنین خستگی بدن می شود، هرکسی دوست دارد بهترین نوع چای را انتخاب کند و آن را مصرف کند، برای تشخیص چای اصل از تقلبی، مقداری چای خشک را توی آب سرد بریزید و اگر چای رنگ داد یعنی تقلبی می باشد.

۳- لک زنگ زدگی:

بعضی اوقات لک زنگ زدگی روی لباس شما را اذیت می کند و هرچه میشورید رد لکه پاک نمی شود، برای ازبین بردن لک زنگ زدگی کافیه لباس یا هرچیز دیگر رو برای چند دقیقه توی نوشابه بگذارید.

۴- پلک زدن:

خیلی وقت ها انسان به دلایل مختلف دچار بی خوابی می شود، برای حل مشکل بی خوابی، چند دقیقه پشت سر پلک بزنید تا چشم خسته شود و به راحتی خوابتان ببرد.

۵- زغال:

اگر جایی گیر کرده بودید و احتیاج به زغال داشتید، و بنزین و الکل در دسترس‌ نبود، مقداری شکر را روی چوب بریزید و زغال درست کنید‌.