فال انبیاء الهی امروز دوشنبه 17 مهر برای متولدین دی ماه خبر می دهد که دشمنان شما به هیچ وجه بر شما پیروزی نخواهند یافت . البته این به ان معنی نیست که رازهایتان را بدون ترس برملا کنید.

همچنین  فال انبیاء الهی امروز دوشنبه 17 مهر برای متولدین بهمن ماه هشدار میدهد که در نزدیکی با افرادی نادان و بی لیاقت برخورد خواهی کرد پس نهایت احتیاط را به جا بیاور و مواظب باش.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه 17 مهر برای متولدین اسفند ماه میگوید که غم زیادی برای اتفاقات زندگیتان میخورید ولی اگر حکمتش را می دانستید هیچ وقت به این ناراحتی ادامه نمی دادید.

در ادامه فال انبیاء الهی امروز دوشنبه 17 مهر برای متولدین خرداد ماه خبر می دهد که دولت و سعادتمندی در راه رسیدن به شماست عجله نکنید که در عجله کردن چیزی جز پشیمانی وجود ندارد.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه 17 مهر برای متولدین مرداد ماه پیشنهاد میکند که دست از گفتن رازتان به همه بردارید و روی اهدافتان تمرکز کنید. به زودی به آنچه که ارزویش را داشته اید میرسید.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه 17 مهر برای متولدین شهریور ماه میگوید که در زندگی سختی های زیادی کشیده اید ولی بخاطر پاکی دلتان خداوند به شما هرآنچه که لیاقتش را دارید خواهد داد.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه فروردین 

حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال ! صبر داشته باش و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن‌اند، اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه اردیبهشت

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد كه به خاطر  شایستگی و كفایتی كه داری،  موفقیتی کسب خواهی کرد كه باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که  ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌كند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه خرداد

حضرت زکریا (ع)

ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد.  تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. با دل و نیت پاک هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد‌. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه تیر

حضرت ذوالكفل (ع)

ای صاحب فال به نظر ميرسد شخصی صبور و بردبار باشيد به ديگران وعده‌های زيادی می‌دهيد مراقب باشيد كه به آنها عمل كنيد. اگر وكيل يا قاضی هستيد با مردم به عدالت رفتار كنيد و حق مظلوم را از ظالم بگيريد‌ كاری را كه قصد انجام آن را دارید، در آن موفق خواهيد شد. يك شخص بدخواه در پی اغفال شماست، مراقب او باشيد . چيزی را كه منتظرش هستيد اتفاق خواهد افتاد.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه مرداد

حضرت خضر (ع)

ای صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روی تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهی‌شد و كارت رونق خواهد گرفت. سفری در پيش داری که خیر است ان‌شاءالله. از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياری كنند . زنهار راز دل خود را به كسی نگو. شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند؛ اما تو با كسی خصومت و دشمنی نداری، خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسی نبينی . روزهای شنبه و پنج‌شنبه بر تو مبارك است. دل در آرزوی چيزی بسته‌ای كه به زودی ميسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی . دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه شهریور

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه مهر

حضرت هود (ع)

ای صاحب فال! مشکل  تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه آبان

حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می‌ورزند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و اتفاقی خواهد افتاد که آسایش تو در آن است. در مورد آن قصد و نیتی که داری قلب خود را قوت ده که به مقصود خواهی رسید ان‌شاءالله.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه آذر

حضرت محمد (ص)

ای صاحب فال، و ای خوش‌اقبال بر تو بشارت باد كه به خاطر  شایستگی و كفایتی كه داری،  موفقیتی کسب خواهی کرد كه باعث برانگیخته شدن حسادت دیگران خواهد شد؛ اما نگران نباش که  ایزد دانا وتوانا از تو حمایت می‌كند و تو را از گزند و چشم‌زخم دیگران مصون نگه می‌دارد.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه دی

حضرت شعیب (ع)

ای صاحب فال ! صبر داشته باش و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن‌اند، اما ظفر نخواهند یافت. نباید که راز دل خود را به کسی بگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی. موفقیت و کامیابی در انتظار توست.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه بهمن

حضرت لوط (ع)

ای صاحب فال در زندگی با سختی‌هایی رو به رو می‌شويد و با مردمی بد کردار  و ناشایست سر و كار پيدا ميكنيد و به رنج و زحمت می‌افتيد. بايد با دیگران با احتياط رفتار كنيد تا انسان‌های بدخواه نتوانند شما را دچار مشكل کنند. در طالع شما سفری ديده می‌شود كه اگر انجام شود برای شما خالی از منفعت نیست.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه اسفند

حضرت ایوب (ع)

ای صاحب فال ! بدان که چیزی از دست تو رفته که به سبب آن غم واندوه می خوری، اما عاقبت کار را نمی دانی ؛ اگر صبر کنی ، هر آینه به مقصودی که داری برسی پس در مدت سرگردانی با خدا باش که عاقبت بخیر خواهی بود. اگر نیت سفر داری برو که خوب است. صدقه بده تا آنچه از خداوند طلب می کنی بیابی. از شخصی کار تو گشاده شود و از بزرگی راحتی خواهی یافت و کارها به مراد دل تو شود و چیزی به تو می‌رسد ان‌شاءالله.