چای سبز که در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین اقشار جامعه پیدا کرده است به دلیل نقش مهم در لاغری است. این چای دارای فواید زیادی برای بدن انسان بوده که مصرف روزانه آن به سلامت بدن و پیشگیری در برخی بیماری ها نقش به سزایی دارد. با نی سانی همراه باشید تا در مورد این قرص برای لاغری بیشتر بدانید.

چای سیاه اکسید شده چای سبز است و  بدست امده از گیاه کاملیا می باشد  و در درمان کبد چرب و بیماری های گوارشی مهم است.

ولی متاسفانه برخی فرصت دم کردن چای را ندارند یا از طعم آن راضی نیستند و نمی توانند از آن استفاده کنند به همین منظور دانشمندان روش جدیدی

ابداع کردند تا کسایی که این مشکلات را دارند بتوانند از فواید آن به راحتی بهره مند شوند.

لاغری

لاغری

این روش قرص چای سبز است که در فرآیند تولید آن از عصاره چای و ترکیبات مفید استفاده شده است و  خواص دمنوش چای سبز را دارد و می تواند جایگزین مناسبی برای این ماده مفید باشد.

این قرص ها برای کسانی که دچار کبد چرب هستند یا می خواهند وزن خود را پایین  بیاورند بسیار مناسب بوده و به عنوان طب سنتی با مصرف اندازه آن بدون ضرر می باشد.

مصرف این قرص ها با کاهش قند خون و جذب نکردن چربی و گلوگز به خون برای افراد دیابتی و یا با گلسترول بالا بسیار مناسب هستند و همچنین در زمان ورزش یا پیاده روی سوخت و ساز بدن را بالا برده و به کاهش وزن کمک می کند.

قرص چای سبز چیست؟

قرص چای سبز محصولی است که از عصاره خشک و استاندارد شده چای سبز به دست می‌آید. در فرایند تولید قرص چای سبز، ترکیبات اضافی عصاره آن گرفته شده و در نهایت عصاره‌ای خالص با تأثیر چند برابری نسبت به دمنوش چای سبز، در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. برخی از نمونه‌های قرص چای سبز، برای اهدافی مانند لاغری با گیاهان دیگری نیز ترکیب می‌شوند تا تأثیر بهتر و بیشتر داشته باشند. اما چرا قرص چای سبز انقدر خواهان دارد؟ دلیل محبوبیت این قرص گیاهی چیست؟ در ادامه جواب این سؤال را خواهیم یافت.

خواص و اینکاربردهای قرص چای سبز چیست؟

قرص چای سبز اگر به طور خالص و بدون ماده اضافی (سایر عصاره‌های گیاهی) تولید شده باشد، دقیقاً همان خواص چای سبز را خواهد داشت.، اما تفاوت قرص با دمنوش این ماده در تأثیر هدفمندتر و بهتر در بدن است. هرچند چای سبز و قرص آن سرشار از خاصیت برای بخش‌های مختلف بدن است. اما در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین و پررنگ‌ترین خواص قرص چای سبز می‌پردازیم. قرص چای سبز برای لاغری و کاهش وزن

اکثر ما آنقدر در برنامه‌های تلویزیونی و در شبکه‌های اجتماعی مختلف در مورد چای سبز خوانده و شنیده‌ایم که تا اسم آن می‌آید، اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد لاغری است. به عقیده بسیاری از پزشکان و متخصصین طب سنتی، قرص چای سبز یک داروی گیاهی لاغری بسیار مؤثر است، به همین دلیل در رژیم‌های مخصوص لاغری همراه با ورزش و اصلاح عادات غذایی خوردن قرص چای سبز نیز توصیه می‌شود.خواص قرص چای سبز برای لاغری آنقدر زیاد است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. دلیل این تاثیرگذاری نیز وجود آنتی اکسیدان های بسیار قوی است. آنتی اکسیدان هایی نظیر کاتشین (کاتچین) که در عصاره این داروی گیاهی لاغری یافت می‌شوند، نقش موثری در کاهش کلسترول و قند خون خود دارند. ترکیبات مؤثر چای سبز با کاهش آنزیم آمیلاز بزاق و روده، قند خون را کاهش می‌دهد و با کاهش جذب روده‌ای گلوکز و چربی به روند کاهش وزن کمک می‌کند

منبع:بیتوته