فال تاروت امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه را در سایت نی سانی برای شما همراهان عزیز آماده کردیم

فال و طالع بینی یکی از روش‌های قدیمی پیش‌بینی است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این روش بر اساس باورهای مردم در مورد تأثیر ستارگان و سیارات بر زندگی افراد است.فال تاروت نیز در غرب رواج بیشتری دارد

باید توجه داشت که فال  نیز تنها یک روش پیش‌بینی است و نباید به آن به صورت کامل اعتماد کرد. همچنین، برای درست تفسیر کردن ، باید با باورها و نظریات موجود در قلبمان و برمبنای نیتمان عمل کنیم

به علاوه، باید توجه داشت که هیچ روشی نمی‌تواند به صورت دقیق و کامل آینده را پیش‌بینی کند و همیشه عوامل دیگری نیز در پیش‌بینی آینده نقش دارند.

فال تاروت امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402

فال تاروت امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402

فال تاروت امروز پنجشنبه فروردین

نام : تنگناهای عاطفی
پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

فال تاروت امروز پنجشنبه اردیبهشت

نام : تلاش در باز کردن گره ها
برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد. دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.
فال تاروت امروز پنجشنبه خرداد

فال تاروت امروز پنجشنبه خرداد

نام : مرد جوان
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

فال تاروت امروز پنجشنبه تیر

نام : رهایی از کهنه ها
برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد. انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

فال تاروت امروز پنجشنبه مرداد

نام : انتظار امیدبخش
برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

فال تاروت امروز پنجشنبه شهریور

نام : زیان
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است. حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

فال تاروت امروز پنجشنبه مهر

نام : پیمان
این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد. اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید. نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

فال تاروت امروز پنجشنبه آبان

نام : ماجراجویی
دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید. اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است. با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

فال تاروت امروز پنجشنبه آذر

نام : زنی مهربان
سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

 

فال تاروت امروز پنجشنبه دی

نام : گشایش
از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

فال تاروت امروز پنجشنبه بهمن

نام : توانایی
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

فال تاروت امروز پنجشنبه اسفند

نام : شخصیت قانونی
در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.