فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه را در سایت وان مارکت برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.

اتفاقات ناممکن، همواره یکی از مفاهیم جذاب و پرشور در زندگی انسان بوده است. این اتفاقات، هرگز به راحتی قابل دستیابی نیستند و برای رسیدن به آن‌ها، باید تلاش فراوانی صورت گیرد.

اما چرا باید به دنبال اتفاقات ناممکن بگردیم؟ چرا باید به اینکه هیچ چیز غیر ممکن نیست، باور داشته باشیم؟

اتفاقات ناممکن، همواره یک چالش برای انسان بوده‌اند. آن‌ها، معمولاً با فرصت‌های بزرگ و پراهمیت همراه هستند و برای رسیدن به آن‌ها، باید از تمام قدرت و تلاش خود استفاده کرد. باور داشتن در این اتفاقات و پذیرفتن آن‌ها به عنوان یک فرصت، می‌تواند به افراد کمک کند تا در موقعیت‌های دشوار و نامطلوب، از خود عبور کنند.

ما به صداقت انبیاء الهی باور داریم و فال انبیاء الهی به ما میگوید که هیچ غیر ممکنی وجود ندارد.پس دل خود را و آرزوهای دور دست خود را به فال انبیاء الهی بسپارید.

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۱۵ خرداد 1402

فال انبیاء الهی امروز دوشنبه ۱۵ خرداد 1402

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه فروردین

حضرت شعیب (ع)
ای صاحب فال ! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت و از آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روز صبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت و در نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند و از جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه اردیبهشت

حضرت محمد (ص)
ای صاحب فال! بشارت باد تو را که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام ده تا خداوند یار تو باشد و یکی تو را دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن و راز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . از دروغ و غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه خرداد

حضرت سلیمان (ع)
ای صاحب فال ! بدان که تو در غم و اندوه مانده ای و یا آرزوی فرزندی داری و باید زنی تازه بگیری که از غم نجات یابی و فرزند مقبول روزی شود ان شاء الله . تو را جراحتی رسیده و نشان او بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر تو باشد و شب خواب آشفته می بینی و در دل تو هیچ حسد نیست؛ در کارها صبر کن و به اطاعت خداوند کوشا باش و از دشمنان رنج بسیار کشیده ای ، اما حق تعالی عوض آن را به تو باز دهد و راز خود با کس مگو تا سالم باشی . روز شنبه و جمعه بر تو مبارک است ، با خدا زیاد راز و نیاز کن تا انشاء الله حاجتت روا شود.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه تیر

حضرت الیاس (ع)
ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی به تو می رسد ان شاء الله . باید که شکر کنی ، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برمی گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالی تو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی . روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی . از حال همسایه ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه مرداد

حضرت شیث (ع)
ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که روزی او فراخ و قدمش بر تو مبارک و میمون است. باید که با سخن دوستان بشنوی تا راحتی یابی و تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی . در نماز کاهلی مکن و آن را سبک نشمار.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه شهریور

حضرت خضر (ع)
اي صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روي تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهي شد و كارت رونق خواهد گرفت سفري در پيش داري كه حاجت تو را روا كند ،از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياري كنند . زنهار راز دل خود را به كسي نگو شخصي دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند اما تو با كسي دشمني نداري خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسي نبيني . روزها ي شنبه و پنج شنبه بر تو مباركست دل در آرزوي چيزي بسته اي كه به زودي ميسر شود و به مراد دل برسي و حاجت روا گردي . دعاي چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشي انشا الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه مهر

حضرت اسحاق (ع)
ای صاحب فال! اگر نیّت پیوند داری بسیار نیکوست و امید در چیز نیکویی داری ،اما از تجارت کار تو خوب می شود و اگر چیزی از دست تو رفته باز به دست آوری و اگر اراده سفری داری برو که بسیار نعمت نصیب تو شود و اگر ترس داری ایمن شوی و اگر قرض داری ادا شود و تو را امید مال است، زود به آن برسی .با همه یکدلی کن که هر کس باشد با تو نیکی می کند، ولی باید شکر خدا کنی که روزی تو گشاده است . حاسدان و مکاران بر تو ظفر نیابند و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه آبان

حضرت هارون (ع)
ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که نشانه نیکبختی است، ولیکن آن خیالی که دردل داری گذشت و پیوسته خواب آشفته بینی و فراموش می کنی ؛ قلب خود را قوت ده که به مراد برسی . ان شاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه آذر

حضرت یونس (ع)
ای صاحب فال ! بدان که در میان تاریکی گرفتار شده ای ، شکر خدا ی تعالی کن و اکنون به این نیت که کرده ای صبر کن که نفع بسیار برای تو رسد ، اگر صبر کنی خیر بسیار بینی و انشاء الله حق تعالی فرزندی به تو ارزانی دارد که قدمش بر تو مبارک باشد ولی شراکت با تو نسازد با هر که شراکت کنی پشیمان شوی. با مصاحبان خوش رفتار باش و به مراد خود می رسی . انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه دی

حضرت ادريس (ع)
اي صاحب فال بر تو بشارت كه به زودي به مقصود خود خواهي رسيد . و آنچه را كه در طلبش هستي به دست خواهي آورد و اگر نزد كسي براي درخواستي ميروي و او سخن درشتي بر زبان جاري ميكند ،صلاح است كه از رفتن پشيمان گردي چون او به تو آسيب مي رساند. گروهی به تو حسد ميورزند و در خيال نابودي تو ميباشند اما از دست انها كاري بر نمي آيد مترس . سفري در پيش است كه در آن سفر آسودگي یابی اين چند روزه طالع تو نحسي دارد كه از تو بگذرد و بعد در نظر خلايق شيرين شوي تند خو هستي و زود خشمگين شده و از كوره در ميروي . يك زن كه تو را بسيار دوست دارد و براي تو روز و شب دعا ميكند حرفش را گوش كن . اين هفته با هيچ كس گفتگو نكن كه ستاره ات نحس است و پس از آن به تو روی می آورد . يكي در حق تو بدي ميكند . اگر حاجتي داري بر آورده خواهد شد و اگر غائبي داري خواهد آمد.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه بهمن

حضرت زکریا (ع)
ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید واز جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به توارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت بخیر خواهی شد. انشاء الله.

فال انبیا ٕ الهی امروز دوشنبه اسفند

حضرت يوشع (ع)
ای صاحب فال در زندگي در موقعيت حساسي قرار می گیرید . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده ميشود.