فال تاروت امروز شنبه 15 مهر برای متولدین مهر ماه میگوید که محدودیت های ذهنی مثل ترس و دودلی باعث نرسیدن به خواسته هایتان شده با شکستن این محدودیت هاخودتان را به راه نجات که منتظرشما است برسانید.

همچنین فال تاروت امروز شنبه 15 مهر برای متولدین آبان ماه توصیه میکند که درمقابل تغییرات زندگیتان مقاومت نکنید چرا که تغییرات بخشی از زندگی و تنها راه رشد می باشد.

فال تاروت امروز شنبه 15 مهر برای متولدین آذر ماه خبر از وابستگی شما به چیزی یا کسی میدهد بهتراست در خود بیشتر تعمل کنید و ریشه ی این حرص و طمع را پیدا کنید.

در ادامه فال  تاروت امروز شنبه 15 مهر برای متولدین دی ماه پیشنهاد میدهد که در مقابل شرایط پیش امده پذیرا باشید با انزوا و تنهاییتان نجنگید بلکه به ان به عنوان فرصتی برای خودشناسی نگاه کنید.

فال تاروت امروز شنبه 15 مهر برای متولدین  بهمن ماه مژده میدهد که وصال در پس دوری ها است و بعداز ان رابطه عاطفیتان عمیق تر خواهد شد.

فال تاروت امروز شنبه 15 مهر برای متولدین اسفند ماه خبر میدهد که شما لیافت خوشبختی را دارید و در نزدیکی راهی برای رسیدن به آن پیدا خواهید کرد.

فال تاروت امروز شنبه فروردین

نام : مذاکره و تایید

وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

فال تاروت امروز شنبه اردیبهشت

نام : رهایی از غم

بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

فال تاروت امروز شنبه خرداد

نام : شکست

از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد. پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست. در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهای فراوانی ایجاد می گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می سازد.

فال تاروت امروز شنبه تیر

نام : انتظار امیدبخش

برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

فال تاروت امروز شنبه مرداد

نام : رسیدن به مراد

رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذرا باشید.

فال تاروت امروز شنبه شهریور

نام : محرومیت

مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید. بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

فال تاروت امروز شنبه مهر

نام : محدودیت

ترس ها، تردیدها و ابهامات شما را میخکوب کرده است. عاملی را که در فکر خود قدرتمند می دانید، راه های انتخابی شما را مسدود ساخته است. هشت شمشیر نمایانگر محرومیت است و محدودیت هایی را که شما بطور خواسته یا ناخواسته به خود تحمیل می کنید، تجسم می سازد. راه نجات را که انتظار شما را می کشد، در وجود خود احساس کنید و از این سردرگمی خود را برهانید. از شهامت درونی خود استفاده کرده و قدرتی را که به دیگران واگذار کرده اید باز پس بگیرید.

فال تاروت امروز شنبه آبان

نام :رهایی از کهنه ها

برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد. انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

فال تاروت امروز شنبه آذر

نام: وابستگی

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟  میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

فال تاروت امروز شنبه دی

نام : چراغ راه

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید.

فال تاروت امروز شنبه بهمن

نام : پیمان

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و میل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد. اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید. نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

فال تاروت امروز شنبه اسفند

نام : تکامل عشق

موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.