جذب مشتری و افزایش فروش و رونق کسب و کار در این روش بسیار شما را شگفت زده خواهد کرد طوری که امید و انگیزتون 10ها برابر می شود. با ما همراه باشید.

افزایش مشتری های اینترنتی

احتمالا به محض خواندن این تیتر فکرتان رفت سمت پیج اینستاگرام برای افزایش مشتری، اما نه.

در این روش هیچ وابستگی به هیچ سیستمی را ندارید الی خودِ گوگل. یعنی قرار نیست پیج بزنید.

ما در این روش 0 تا 100 یک روش 100% قطعی برای افزایش فروش مغازتون رو آموزش میدیم که حداقل 10 برابر فروش بیشتری تجربه کنید.

مشتری های داخل گوگل چقدر است؟

داخل گوگل چه تعداد مشتری داریم ؟ و تفاوت مشتریهای گوگل با سایر پلتفرم ها در چی هست؟

تفاوت اصلی گوگل و اینستاگرام

شما اگر در اینستاگرام پیج کاری کسب و کار بزنید ، باید هزینه کنید و زمان صرف کنید و تازه کسانی که شما را فالوو می کنند خریدار نیستند ، بلکه علاقمند و کنجکاو هستند و تعداد کمی هم ممکنه ترغیب قیمت کم یک کالا بشوند و بخرند.

اما رونق کسب و کار با گوگل چطور است ؟

اول گوگل را با یک مثال واقعی به شما نشان میدهم.

در گوگل کسی که دنبال چیزی میگردد را شکار میکنیم

یعنی کسی که دنبال یک کالا هست و در گوگل جستجو میکند که پیدا کند و بخرد را من وارد سایت خودمون میکنیم تا از سایت ما ( یعنی سایت شما) خرید کند.

روزانه 3 میلیارد نفر در جهان در گوگل دنبال چیزی میگردن و این درحالی است که خیلی ها از این غافل هستند و علت آن این هست که داشتن سایت و در گوگل اول شدن کار بسیار پیچیده و تخصصی هست که حتی دکترای کامپیوتر هم نمی تواند بدون تجربه کاری این را انجام دهد و حتما نیاز به تجربه چندساله دارد و به صورت 24ساعته باید با تکنولوژی و مسائل تخصصی سئو اپدیت باشیم.

جالبه :

من یک مشتری دارم که کارگاه قالیشویی در شهر تهران دارد ،

شما چطور یک پیج میزنید برای قالیشویی؟ اصلا مگر کسی قالیشویی را دنبال میکند که پیج بزنیم و فعالیت کنیم، 100% خیر.

اما در گوگل ، تعداد زیادی ادمهایی هستند که هر روز نزدیک 300 الی 700 نفر تابستان و بالای 5 هزار نفر در فصل زمستان و اسفند ماه دنبال ( تلفن ) قالیشویی می گردن.

حالا مشتری من که وبسایتی نداشت براشون سایت زدم ، و داخل وبسایت یکسری توضیحات در مورد انواع قالی و انواع روش های شستشو نوشتم و با شیوه های تخصصی سایت مشتری رو اولِ گوگل کردم.

طی 16 ماه 196هزار نفر در گوگل دنبال قالیشویی بودن

بله درست خواندید در طول زمانی که سایت را زدم ، مشخص شد بیش از 190 هزار نفر در گوگل دنبال قالیشویی بودن.

عکس از پنل مدیریتی داخل گوگل :

مشتری با گوگل

در عکس بالا مشخص هست در 16ماه گذشته نزدیک 9هزار نفر روی سایت مشتریِ من کلیک کردند.

خب تقریبا روزی 18نفر با این قالیشویی تماس گرفتن ، تصور کنید چقدر تعداد مشتری و میزان سودشون از زمانی که سایت نداشتند بیشتر شده.

اگر از هر قالیشویی در تهران فقط 40.000 تومان سود کرده باشند می شود 360میلیون تومان سود خالص از طریق مشتری های داخل سایتشون.

اضافه کنم سایت که داشته باشید اصلا در گوگل اول از همه نمیاد و هیچ فایده ای نداره و من فقط تخصصم این هست هم سایت میزنم و هم در گوگل اول میکنم .

حالا شما شغلتون را در پایین همین مطلب از فرم مربوطه کامنت بکنید تا من بررسی کنم و جواب بدم که چقدر هزینه لازمه و چقدر با داشتن سایت سود می کنید.

کدام شغل ها در گوگل مشتری دارند؟

اصلا فرق نمی کند ، شغل شما هرچیزی که باشد مشتری دارید مطمئن باشید. اگر سیم جوش میفروشید ، من مشتری گوگل برایتان می آورم. اگر در کار ضایعاتی هستید ، مشکلی نیست. اگر طلا فروشی دارید یا لاستیک فروشی ، لوازم تحریری یا شرکت بیمه یا شرکت پیمانکاری یا شرکت آسانسور یا موبایل فروشی یا میوه فروشی دارید و هر شغلی که باشد من مشتری شما را از طریق گوگل می آورم.

هزینه این سایت و در گوگل اول شدن چقدر می شود ؟

هزینه بستگی به رقبای اون شغل دارد ، مثلا اگر شما موبایل فروشی دارید و وبسایت میخواهید داشته باشید هزینه اش بیشتراز یک فروشگاه لاستیک فروشی میشود .. چون رقبای شما در حوزه ی موبایل خیلی جدی وارد این کار شدند و سروگردن میشکونن ولی برای من از این جهت مشکلی نیست.

حدود هزینه های افزایش مشتری چقدر می شود؟

با توجه به تجربه ای که دارم به طور متوسط از 5 میلیون تومان به بالا در نظر بگیرید و کمتر از این در نمی آید.

آیا میتوان میلیاردر شد ؟ فروش میلیاردی داشت؟

در اینترنت بله ، در بازار واقعی را نمیدانم، شما اگر مثلا داخل شهر مغازه اسباب بازی فروشی دارید ، من فروشگاه شما را راه اندازی میکنم 0 تا 100 ، در گوگل مشتری پیدا میکنم حدودا در نظر بگیرید روزی 1000 مشتری ، و اگر از این 1000مشتری 200تا خریدار قطعی شود شما میلیاردر می شوید:

200 مشتری در روز ماهانه 6000مشتری که از هر مشتری 100هزار تومان به طور متوسط سود بردارید 600.000.000 میلیون تومان سود خالص شما از فروش اسباب بازی در اینترنت می شود.

دی جی کالا چقدر فروش دارد ؟

دیجیکالا یکجایی نوشته بود متوسط فروش کالاهاش حدودا 700هزار تومان است – یعنی میانگین قیمت کالاهایی که میفروشد 700هزار تومان است. در ماه گذشته هم روابط عمومی دیجیکالا اعلام کرد در پاییز 1399 رکورد فروشش نزدیک 1.5 میلیون فروش بوده ( 1.500.000 فروش ) که اگر ضربدر مبلغ میانگین 700هزار تومان کنیم می شود 1.050.000.000.000 فروش در 1 روز. نزدیک هزار میلیارد تومان در 1 روز.

این مثال را عرض کردم تا از حجم فروش یک فروشگاه بزرگ مطلع باشید

ارتباط با من

ای دی من در تلگرام

clientserver