خانواده رئیس جمهور آمریکا را به دریافت میلیون ها دلار متهم کردند. امروز یعنی 23 اردیبهشت ماه،جیمز کومر،رئیس کمیته نظارت در مجلس نمایندگان آمریکا در کنفرانسی خبری گفت:نتیجه ی تحقیقات کنگره آمریکا بیانگر این است که خانواده جو بایدن،رئیس جمهور آمریکا به دریافت مبلغی بیش از ۱۰ میلیون دلار از طرف منابع خارجی مانند چین می پردازند و این اقدام را غیرقانونی اعلام کرد.

رئیس جمهور آمریکا

رئیس جمهور آمریکا

کومر درادامه اظهار داشت:اتهام وارد شده به رئیس جمهور فعلی مربوط به زمانی می شود که ایشان معاون رئیس جمهور سابق،باراک اوباما بودند و از مقام خود به منظور دریافت اموال غیرقانونی سوءاستفاده می کردند.ودرادامه با اشاره به صادق نبودن جو بایدن با مردم کشورش گفت:بایدن مدعی است از زمان انتخابات۲۰۲۰تا امروز خانواده اش هیچ اموالی را از طرف چین دریافت نکرده اند،اما این دروغ بزرگی است،بنابراین مطلع نبودن بایدن از این موضوع قابل باور نیست.
جیمز کومردر پایان صحبتش گفت طبق همین تحقیقات از ارتباط داشتن خانواده بایدن با شرکت هایی که مبالغ هنگفتی از خارج دریافت می کردند نیز مطلع شدیم.

خانواده بایدن به دریافت میلیون‌ها دلار از چین متهم شدند

“جیمز کومر”، رئیس کمیته نظارت در مجلس نمایندگان آمریکا  امروز چهارشنبه در کنفرانسی خبری اظهار کرد که تحقیقات کنگره آمریکا حکایت از این داشت که خانواده جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا بیش از ۱۰ میلیون دلار از منابع خارجی از جمله از جانب چین دریافت کردند که این اقدامی غیرقانونی است. بایدن از سمت خود به عنوان معاون رئیس جمهور به منظور دریافت اموال غیرقانونی بهره‌برداری کرد.

کومر عنوان داشت که این اتهام به زمانی برمی‌گردد که بایدن پست معاون باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا را برعهده داشت.

کومر خاطرنشان کرد: بایدن به جای آنکه با مردم آمریکا صادق باشد، از زمان انتخابات ۲۰۲۰ تا امروز ادعا کرد که خانواده‌اش هیچ اموالی از سوی چین دریافت نکرده است که این دروغ بزرگی است که همچنان تا به امروز ادامه دارد. خانواده او میلیون‌ها دلار از چین دریافت کرد و باورش دشوار است که او به عنوان رئیس جمهور از این امر اطلاعی نداشته باشد.

این مقام آمریکایی گفت که تحقیقات همچنین حکایت از روابط خانواده بایدن با شرکت‌هایی که مبالغ بسیاری را از خارج دریافت کردند، دارد.

منبع:رکنا.