ایردراپ تلگرامی جمز (Gemz) و به عبارت دیگر لینک دانلود ایردراپ تلگرامی بازی جیمز Gemz موضوع این مطلب از سایت وان مارکت است.
بازی که میتوان گفت همستر 2 هست، نسخه ی اول این بازی، تقریبا عین همستر هست و کاملا تشابهات در بخش های مختلف دارد ولی بزرگترین مزیت آن چیست؟ باهم بررسی میکنم.

لینک دانلود بازی جیمز

قبل از اینکه بدانید مزیت این بازی نسبت به همستر کامبت چیست پیشنهاد میکنم ثانیه ها را از دست ندهید و همین الان اول ورود بزنید و سپس ادامه مطلب را بخوانید.
لینک دانلود و ورود به بازی جیمز یا جمز Gemz = کلیک کنید.

مزیت بازی جیمز Gemz

بازی جیمز Gemz جمز

شما در بازی همستر آیا جزو اولین ها بودید؟ طبیعتا خیر، چون تا ببینید همچین چیزی وجود دارد و تا ورود بزنید و تا یادبگیرید متوجه شدید 120میلیون نفر عضو شدن، و الان هم 160میلیون نفر عضو شدند، پس شما چون اولین نبودید از همه عقب ماندید.

دانلود بازی جیمز

اما در بازی gemz فرصت دارید،چون دقیقا همانند همستر عمل می کند و شانس اینکه شما در بازی gemz به سطح LORD برسید و جزو 100 نفر اول جهان باشید خیلی زیاده.

منبع: اولین بار بازی جیمز Gemz را سایت استادورک معرفی کرد، در مقاله ی تحت عنوان “لیست ۴۳ ایردراپ و بازی تلگرامی” که در این لیست نام همستر و دیگر ایردراپ های مطرح به همراه آمار نصب و .. را مشاهده می کنید. این مقاله در بین مقالات وبسایت استادورک قابل مشاهده است.